خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شهرستان همدان از آمادگی این مدیریت برای برگزاری رویداد بزرگ همدان 2018 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۱۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

آمادگی توزیع برق شهرستان همدان برای همدان 2018علی سهرابی بیدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ همدان 2018 اظهار داشت: در راستای برگزاری این رویداد بزرگ برنامه منسجمی برای اطمینان از تداوم و تأمین برق مستمر در مکان‌های برگزاری این مراسم در سطح شهرستان همدان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این برنامه با هماهنگی‌های انجام شده و شناسایی نقاط همراه با برنامه‌ریزی صورت گرفته اقدام‌های لازم توسط اکیپ‌های عملیاتی انجام می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان همدان با توجه به اینکه عمده برنامه‌ها در مرکز استان انجام می‌شود، ابراز داشت: مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان همدان در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه با بکارگیری تمام ظرفیت آماده خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سطح شرکت توزیع برق شهرستان همدان ادامه داد: در این جلسات هماهنگی‌های لازم برای اطلاع‌رسانی رویداد همدان 2018 و حضور اکیپ‌های عملیاتی برق در مکان‌های برگزاری این برنامه صورت گرفت.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: تمام اکیپ‌های پیش‌بینی شده در طول مدت برگزاری مراسم با هماهنگی کامل مراکز اتفاقات و عملیات و امور خدمات فنی همدان انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی شرکت توزیع برق استان همدان برای برگزاری این رویداد مهم یادآور شد: ژنراتورهای برق اضطراری نیز براساس برنامه‌ریزی انجام شده‌ در محل‌های اصلی برگزاری برنامه مستقر بوده تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.

مدیر توزیع برق شهرستان همدان خاطرنشان کرد: همدان 2018 فرصتی برای مطرح شده استان همدان در سطح بین‌الملل بوده و باید از این فرصت برای معرفی جایگاه اصلی و شایستگی‌های این استان بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات