خبرهای داغ:
مسئولین بخش نیم بلوک وشهرستان با مادر و برادر بزرگوار شهید والامقام حسین اربابی در منزل مادر شهید در روستای کرغند دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۰۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  مسئولین بخش نیم بلوک وشهرستان با مادر و برادر بزرگوار شهید والامقام حسین اربابی در منزل مادر شهید در روستای کرغند دیدار و گفتگو کردند.

مادر شهید تنها از مسئولین آسفالت کوچه خود را خواستار شد که قول پیگیری داده شد.

"طاهری" رئیس شورای اسلامی رستای کرغند با بیان اینکه بخاطر جمعیت بالای این روستا مردم خواستار مستقر شدن پاسگاه انتظامی هستند گفت: نصب دکل همراه اول ، تصویب بازنگری طرح هادی روستای کرغند، تعریض جاده دهشک به کرغند وادامه آسفالت دیگر معابر از خواسته های این مردم است.

"مهندس کریمی" فرماندار شهرستان قائنات ضمن شرکت در نماز مغرب و عشاء در جمع اهالی روستای کرغند به بیان خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهیدان رجائی و باهنر و تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: ما مسئولین امانت دار مسئولیتی هستیم که به ما واگذار شده و هیچ شأنی برای خودمان بجز خدمت به مردم که ولی نعمتان ما هستند؛ قائل نیستیم.

وی بیان داشت:  قیر رایگان ازطرف بنیاد مسکن قاینات وایجاد پاسگاه انتظامی پیگیری خواهد شد .

"مهندس شیری" رئیس بنیاد مسکن قاینات هم از 75میلیون اعتباربرای زیرسازی ، جدول گذاری کانیوو در"قسمت سرتخت" این روستا خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها