خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

ایجاد جنگ روانی بخش اثرگذار تحریم دشمن علیه ما است

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: آنچه که به فعالان فضای مجازی و مردم برمی گردد که بخش اثرگذار تحریم دشمن علیه ما ایجاد جنگ روانی است و خنثی کردن توطئه های دشمن در این بخش ثمرات مفیدی برای کشور دارد.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در همایش مجاهدان سایبری ضمن تبریک دهه ولایت و هفته دولت اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروز ایجاد دغدغه در جامعه کرده مسائل اقتصادی است و انتظار از دولتمردان است که جهت رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

تشکیل قرارگاه اقتصادمقاومتی الزامی است

وی عنوان داشت: در اوایل دولت یازدهم که موضوع مذاکرات مطرح شده بود رهبر انقلاب بر اجرای اقتصادمقاومتی تاکید فرمودند و دستور دادند که قرارگاه اقتصادمقاومتی تشکیل شود.

اسماعیلی یادآور شد: برجام نتیجه مذاکرات شد اما پیش بینی رهبر انقلاب برخلاف نظر خیلی از سیاستمداران این بود که به نتیجه مذاکرات خوش بین نبودند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع اقتصادی که کشور با تهدید جدی مواجه شد تشکیل قرارگاه الزامی بود که این جنگ اقتصادی به وجود فرماندهان زبده و کار جهادی نیازمند است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان افزود: این قرارگاه شکل گرفت و عده ای در آن مسئولیت پذیرفتند. آن موقع امیدی ایجاد شد و انتظاراتی بوجود آمد که راه های ضربه زدن و نفوذ در کشور را ببندند اما این محقق نشد.

وی ادامه داد: اینکه رئیس جمهور آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد از برجام خارج می شوم باید جدی گرفته می شد و اقدامات قرارگاه به سمتی پیش می رفت که وضعیت بازار و قیمت ارز و سکه  به وضعیت کنونی منجر نمی شد.

برخی مردم نیز در بحران اقتصادی جهادی و انقلابی عمل نکردند

اسماعیلی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی بخشی مربوط به مسئولین و بخشی دست مردم است متذکر شد: دشمن با ایجاد جنگ روانی تلاش می کند وانمود کند که کمبود در کشور وجود دارد و برخی مردم نیز جهادی و انقلابی عمل نکردند و در همه بخش های تولید، مصرف وتوزیع  خود تحریمی بوجود آمده است.

وی اظهار داشت: احتکارهایی که از شکل خانگی شروع شد و در سطوح توزیع و تولید و غیره وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت:  آنچه که به فعالان فضای مجازی و مردم برمی گردد که بخش اثرگذار تحریم دشمن علیه ما ایجاد جنگ روانی است و خنثی کردن توطئه های دشمن در این بخش ثمرات مفیدی برای کشور دارد.

وی از همه فعالان فضای مجازی استان خواست در کنگره شهدای استان نقش آفرینی کنند و افزود: تا کنون دستگاه های مختلف، ادارات ، سازمانها و مجموعه های مردمی ورود پیدا کردند و اقدامات فرهنگی خوبی در حال انجام است و ما به مرحله اجلاسیه ها نزدیک می شویم.

اولین استانی هستیم که اجلاسیه فضای مجازی را اجرا می کنیم

اسماعیلی عنوان داشت: اطلاع رسانی در فضای حقیقی انجام  و اهداف متعالی برای کنگره شهدا پیش بینی شده  که تحقق آن  برعهده مردم است و بخش اعظم سیاستگذاری و اجرای برنامه ها در اختیار گروه های مردمی قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه در فضای مجازی دو کار بزرگ برای کنگره شهدا نیاز است گفت: اولین استانی هستیم که اجلاسیه فضای مجازی را اجرا می کنیم و همه کسانی که تاکنون اعلام آمادگی کردند در این اجلاسیه مربوط به شهدای بزرگ استان است؛ با کار خود در فضای مجازی،  فضای استان را به دست می گیرید. نحوه مشارکت و نقش آفرینی فعالان فضای مجازی در این بخش مشخص شده است.

ششم شهریور ماه اولین اجلاسیه کنگره شهدا استان در شهرستان درمیان اجرا می شود

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان افزود: سه شنبه ششم شهریور ماه اولین اجلاسیه کنگره شهدا استان در شهرستان درمیان اجرا می شود که قرارگاه شهید ناصری مسئولیت آن را برعهده دارد .

وی ادامه داد: در تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نیاز به محتوا داریم و کمیته تولید محتوا در ذیل کنگره شهدا فعال است و همکاری فعالان فضای مجازی با این بخش را می طلبد که فضای جامعه را به سمت فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت پیش ببریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها