مسئول سازندگی ناحیه بسج دانشجویی استان البرز :

اتحاد فکری و انسجام عملی در بین جهادگران و گروه های جهادی باید حفظ شود

مسئول سازندگی ناحیه بسج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه اتحاد فکری و انسجام عملی در بین جهادگران و گروه های جهادی باید حفظ شود ، گفت : جوانان مؤمن و انقلابی با اتحاد فکری و انسجام عملی، جریان ساز می شوند .
کد خبر: ۹۰۵۰۷۵۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهنام نظری در اولین جلسه شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی البرز که با حضور اعضای اصلی هیئت رئیسه  شورای جهادی در سالن جلسات ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد ، اظهار داشت : امروز مهمترین مسئله وحدت است و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری این مسئله باید سرلوحه تمام کارگزاران نظام قرار گیرد که البته این وحدت نه صرفا در بین مسئولان بلکه بین مردم و مسئولان باید به وجود بیاید و این مهم جز با کسب رضایتمندی مردم ممکن‌ نمی‌شود.

اتحاد فکری و انسجام عملی در بین جهادگران و گروه های جهادی باید حفظ شود

مسئول سازندگی ناحیه بسج دانشجویی استان البرز با اشاره به نظام نامه ی شورای جهادی گفت: در راستای اجرای طرح اعتلای بسیج سازندگی با الگو گیری از این نظام نامه، باید اساس نامه هآیی هم برای کارگروه های تخصصی تهیه و تنظیم کرد تا جهادگران با استفاده از این نظام نامه و اساس نامه راه خدمت رسانی مستمر و اثرگذار را برای دیگران جهادگران هموار کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد فکری و انسجام عملی در بین جهادگران و گروه های جهادی باید حفظ شود ، گفت : جوانان مؤمن و انقلابی با اتحاد فکری و انسجام عملی، جریان ساز می شوند .

اتحاد فکری و انسجام عملی در بین جهادگران و گروه های جهادی باید حفظ شود

نظری در پایان خاطر نشان کرد : شورای جهادی دانشجویی می تواند با ترسیم خط مش برای اهداف پیش رو، می توانند چشم اندازی هم برای فعالیت های جهادی خود داشته باشند و هم در پیشبرد هر چه بهتر طرح اعتلای بسیج سازندگی گام های موثری برداشته شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها