قهرمان قهرمانان؛

درخشش خانواده کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع) در جشنواره شمیم

نمایندگان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام موفق به کسب 20مدال رنگارنگ و عنوان قهرمان قهرمانان در مسابقات کشوری شمیم خانواده شدند.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۳۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر گفت: مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه کشور با عنوان شمیم خانواده با حضور قریب دوهزار  ورزشکار خواهر از تمام استانهای کشور در رشته های والیبال، شنا، دارت، آمادگی جسمانی، تکواندو و تیراندازی از 31 مرداد امسال تا 2 شهریور جاری به میزبانی سپاه انصار المهدی استان زنجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار نصرالله علی بیگی افزود: در این مسابقات کاروان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با 37نفر شامل فرزندان و همسران کارکنان حضور داشتند که موفق به کسب 8 مدال طلا ، 8مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

وی ادامه داد: کاروان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام موفق به کسب مقام اول آمادگی جسمانی، مقام دوم شنا  گردید و در مجموع به عنوان مقام اول معرفی و کاپ قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد.

گفتنی است: در این دوره از مسابقات؛ زهرا کاظمی در رشته شنا موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شد و مریم کاظمی در این رشته 2مدال نقره و یک مدال طلا را از آن خود کرد.

خورشید کاظمی، سمیه اعلائی و مریم عسگری توانستند یک مدال نقره کسب کنند و مشکات عسگری و نسیبه کاظمی هرکدام یک طلا و یک نقره را بدست آوردند.

شایان ذکر است: زهرا صفری دزکی و فاطمه امیری در رشته آمادگی جسمانی هرکدام یک مدال طلا کسب کردند و معصومه حیدری مدال برنز این رشته را از آن خود کرد و مدال طلای تیمی این رشته به فهیمه حیدری اعطا شد.

لازم به ذکر است: زهرا شایسته نیز توانست مدال نقره رشته تکواندو را بدست آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار