خبرهای داغ:
وارثی گفت: 3 طرح شامل 17 واحد مسکن دو معلولی تحت پوشش بهزیستی در بوئین‌زهرا، مرکز جسمی حرکتی پارسا و مرکز سالمندان روزانه آنا به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۱۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا وارثی در آئین افتتاح طرح های بهزیستی همزمان با هفته دولت بیان کرد: 3 طرح شامل 17 واحد مسکن دو معلولی تحت پوشش بهزیستی در بوئین‌زهرا، مرکز جسمی حرکتی پارسا و مرکز سالمندان روزانه آنا به بهره برداری می رسد.
وی گفت: این واحد‌ها با کمک و مساعدت های بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن به مددجویان واگذار شده که شامل 30 میلیون تومان وام و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض و مجموعا 55 میلیون تومان برای هر واحد می باشد.
این مسوول اضافه کرد: با توجه به نیاز مددجویان، 3 هزار و 841 واحد دیگر نیز در سطح استان ساماندهی شده است که هزار و 887 واحد تحویل داده شده و باقی آن تا پایان سال به مددجویان تحویل داده خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین در 6 شهرستان با 400 کارمند در حوزه سلامت اجتماعی فعالیت می‌کنند و کل اعتبار جاری در استان 7 میلیارد تومان بوده که طی رایزنی های انجام شده این اعتبار را به 14 میلیارد تومان رساندیم و با توجه به محدودیت‌ها موجود در بخش اعتبارات، سرانه ارائه خدمات معیشتی به مددجویان را افزایش داده ایم.
وی با اشاره به فضاهای توانبخشی در سطح استان افزود: استان قزوین به مراکز روزانه توانبخشی نیاز دارد زیرا این امر علاوه بر ارائه خدمات، نیاز به مراکز شبانه را کاهش داده و با حمایت‌های سازمان بهزیستی کشور علاوه بر پوشش‌ مناطق شهری، می‌توانیم روستاها را نیز مورد حمایت قرار دهیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها