رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت:: در کل کشور ۲ هزار ماهیگیر حرفه‌ای در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۹۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاریبسیج از کردستان، محمد حسین رادپور در حاشیه برگزاری جشنواره بین المللی ماهیگیری مریوان در جمع خبرنگاران با عنوان این خبر اظهار کرد: جشنواره بین المللی ماهیگیری مریوان با توجه به گستردگی و جمعیت حاضر در ان تا اکنون باشکوهترین جشنواره برگزار شده در کشور بوده است.

رادپور افزود: امروزه در این جشنواره ماهیگیرانی از ۱۰ کشور خارجی حضور داشتند که با شور و نشاط فراوانی در این جشنواره شرکت کرده اند و از برگزاری آن بسیار خرسند و رضایت کامل داشتند.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک هیئتی از ماهیگیران حرفه‌ای را به مریوان اعزام خواهیم کرد و در صورتی که شرایط لازم در سد گاران وجود داشته و این سد را برای برگزاری رقابت ماهیگیری تایید کنند بزرگترین مسابقات ماهیگیری کشور را در این سد برگزار خواهیم کرد.

رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور ادامه داد: از جمله مهمترین برنامه‌های ما در سالجاری برگزاری کلاس مربیگری درجه سه کشور، دوره‌های متعدد توجیهی ماهیگری و ... است.

محمدحسین رادپور افزود: شهرستان مریوان مستعد برگزاری مسابقات ماهیگیری است و اگر مقدمات کار فراهم گردد امیدواریم در هفته دولت سالجاری مسابقات بزرگ ماهیگیری کشور را بتوانیم در این شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات