«محمدرضا مؤمنی» با اشاره به برگزاری دوره «یاوران ولایت» با حضور ۱۴۰ نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، گفت: این دوره به منظور آمادگی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس استان در سال تحصیلی جدید، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۷۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، «محمدرضا مؤمنی» مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان، در مراسم اختتامیه دوره «یاوران ولایت» که در اردوگاه «سلیمان خاطر» سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور فرماندهان واحد‌های مقاومت پیشگام و دوره توانمندسازی مربیان حلقه‌های صالحین با شعار «دانش‌آموز مؤمن و انقلاب، پای کار جهت حضور مؤثر و کارآمد در مدرسه انقلابی»، آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره «یاوران ولایت» با حضور ۱۴۰ نفر از فرماندهان واحد مقاومت دانش‌آموزی، افزود: این دوره به منظور آمادگی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس استان در سال تحصیلی جدید، برگزار شد.

سردار مؤمنی گفت: تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی به‌عنوان فرماندهان واحد‌های مقاومت، تقویت بنیه اعتقادی و انگیزش و همچنین یادگیری کار‌های تشکیلاتی و مهارتی در بین دانش‌آموزان، از اهداف برگزاری این دوره است.

وی همچنین تقویت حس مسئولیت‌پذیری، حضور اثربخش در واحد‌های مقاومت، تربیت مدیران جوان و با انگیزه و نیز شناسایی افراد با استعداد برای مسئولیت‎های بالاتر را از دیگر اهداف این دوره آموزشی دانست.

دانش‌آموزان باید با تفکر بسیجی و انقلابی تربیت شوند

«نادرپناه» جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امر بسیج نیز در ادامه این مراسم، اظهار داشت: این دوه از اوایل سال ۹۷ شروع شد و فرماندهان واحد‌ها توانستند فرماندهان جدید را در مدارس شناسایی کنند.

وی افزود: می‌خواهیم در آینده‌ای نزدیک در راستای کادرسازی، از نیرو‌های مومن و انقلابی استفاده کنیم تا بتوانند آینده انقلاب را بچرخانند.

نادرپناه اظهار کرد: آینده این مرز و بوم در دستان دانش آموزان است و باید با تفکر بسیجی و انقلابی تربیت شوند.

وی گفت: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس فهمید که مردان و زنان ایران ما پشت ولایت و عاشق این انقلاب هستند و با توطئه‌های خود نمی‌توانند کاری کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امر بسیج تأکید کرد: هویت‌بخشی به دانش‌آموزان از طریق واگذاری مسئولیت، تمرین فعالیت دسته‌جمعی و تشکیلاتی، تقویت بنیه دینی، اعتقادی و انقلابی دانش‌آموزان، تربیت نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی و تربیت کادری مومن، انقلابی، بصیر، ولایت‌مدار و توانمند برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران، از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۴۰۰ کانال ماهواره‌ای رایگان علیه ایران برنامه پخش می‌کنند، افزود: امروز دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ و انقلاب ما برنامه‌ریزی می‌کند؛ لذا دانش‌آموزان باید گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات