به مناسبت هفته دولت ۵ پروژه خدماتی و مسکونی در شهرستان دهگلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۶۴۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دهگلان ۵ پروژه سیلندر پرکنی شفق، باسکول ۶۰ تنی تعاون روستایی بگه جان، مجتمع آبرسانی بگه جان و دو مسکن محرومین ومعلولین به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.

در آئیین افتتاح طرح سیلندر پرکنی شفق مفاخری رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شرکت تعاونی ۴۰۱۱ سیلندر پرکنی شفق لیلاخ با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع در سال ۸۸ از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ثبت شده و در سال ۹۶ با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک سینا و ۷۰۰ میلیون تومان توسط مجری سرمایه گذاری شده و کل تسهیلات ۱۲ میلیارد ریال است.

وی افزود: با توجه به اینکه گاز" ال پی جی" نیاز چاه داران منطقه بود و چاه داران مجبور بودند گاز مورد نیازخود را از سنندج یا همدان تامین کنند که با اجرای این طرح مشکل حل شده است.

مفاخری گفت: علاوه برتامین گاز مورد نیاز چاه داران یک سری از خود رو‌ها نیز گاز" ال پی جی" مصرف می‌کنند که قبلا به صورت غیر استاندارد و درصد ایمنی پایین بود که دراین طرح گاز با درصد ایمنی بالا به آنان ارائه می‌شود.


افتتاح باسکول ۶۰ تنی تعاون روستایی بگه جان


اسدی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دهگلان اظهار داشت: باسکول ۶۰ تنی شرکت تعاونی حمزه سید الشهداء روستای بگه جان به دلیل ضرورت در منطقه با اعتبیار ۵۰ میلیون تومان احداث شده که ۲۲ روستا در این منطقه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: این شرکت بعد از وقفه چند ساله با توجه به اینکه مجوز خرید گندم نداشت امسال با مجوز مرکز خرید دگیر اقدام به خرید گندم نمود وتوانست ۶۲۶ تن گندم از کشاورزان خریداری نماید.

افتتاح آبرسانی روستای بگه جان با حضور مدیرکل آب وفاضلاب روستایی کردستان


فریدون میرزایی رئیس آب وفاضلاب روستایی شهرستان دهگلان گفت: در این مجتمع ۳ روستا که درحال حاضر بگه جان و تازه آباد گاومیشان از آن بهره‌مند هستند.

وی افزود: برای احداث این مجتمع ۱۸۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که آب شرب ۳۲۰ نفر در این ۳ روستا را تامین می‌کند.


افتتاح خانه محروم در روستای کاکه جوب

انور خالدیان رئیس کمیته امداد امام خمینین (ره) شهرستان دهگلان در آئیین افتتاح این خانه محروم اظهار داشت: این خانواده با ۳ نفر عائله در سال ۹۲ تحت پوشش امداد بوده که در آمد آنان نیز توسط امداد وحامیان تامین می‌شود.


وی افزود: برای احداث این خانه محروم مبلغ ۳۵ میلیون تومان از محل اعتبارات منابع امداد وکمک خیرین هزینه شده است.


افتتاح خانه معلول در شهر دهگلان

رسولی رئیس ادراه بهزیستی شهرستان دهگلان گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۱۱ واحد مسکن معلولین عادی (تک معلولی) و ۳ واحد مسکن دو معلولی احداث شده است.


وی افزود:برای احداث مسکن دو معلولی مبلغ ۱۸ الی ۲۲ میلیون تومان به صورت بلا عوض کمک شده و ۱۱ مورد هم تک معلولی در دهگلان وسطح روستا‌ها بوده است.


رسولی گفت: ساخت این پروژه‌ها به صورت مشارکتی که بخشی آورده مددجو، بخشی از وام مسکن وبخش دیگر آن خود اداره بهزیستی تامین می‌کند و انشعابات آب، برق، گاز وعوارض شهرداری به عهده بهزیستی وبه صورت رایگان می‌باشد.


رسولی گفت: برای دومعلولی تفاهم نامه سه جانبه بنیاد مسکن، بنیاد برکت وبهزیستی که بهزیستی ۱۲ میلیون تومان به صورت بلا عوض و بنیاد برکت ۶ میلون تومان به صورت بلا عوض که در سال ۹۶ چهارده مورد بوده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات