10 روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی گذشت و ملی‌پوشان کشورمان 14 طلا، 11 نقره و 9 برنز کسب کرده‌اند که در این بین سهم ورزشکاران مازندرانی بسیار ناچیز بود.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، بعد از گذشت 10 روز از  بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی، ملی‌پوشان کشورمان 14 طلا، 11 نقره و 9 برنز کسب کرده‌اند که ورزشکاران مازندرانی نیز در مجموع این 34 مدال، سهم ناچیزی داشته‌اند که در ادامه این رقابت‌ها و آغاز رقابت‌های مهم ورزشکاران مازندرانی، سهم مدالی مازندران نیز قطعاً بیشتر خواهد شد.

حال مروری می کنیم بر وضعیت ورزشکاران مازندرانی:

 

 

* سه راند دیگر تا فینال برای دوستی!

۲ ملی‌پوش کشورمان امروز در ۳ راند اسکیت آقایان در رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی جاکارتا به رقابت پرداختند که یکی از این ورزشکاران مازندرانی بود.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی در پالمبانگ، ملی‌پوشان کشورمان در اسکیت آقایان به رقابت پرداختند.

نخستین روز این مسابقات در ۳ راند پیگیری شد و فردا نیز ۲ راند دیگر برگزار می‌شود تا ورزشکاران فینالیست مشخص شوند.

علی دوستی ورزشکار مازندرانی در نخستین روز با ۶۹ امتیاز در رده بیست و یکم و رامتین بشارتی با ۶۵ امتیاز در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال برنز توسط مه‌لقا جام‌بزرگ در تفنگ سه وضعیت شده است.

گفتنی‌ست دوستی در سه راند دیگر هم باید شرکت کند تا به فینال این ماده راه یابد.

 

 

* مجید قیدی در یک چهارم نهایی

مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته تیمی کامپوند آغاز شد که در این مسابقات مجید قیدی از مازندران حضور داشت.

مسابقات تیراندازی با کمان در دوبخش زنان و مردان و در رشته‌های ریکرو و کامپوند ادامه پیدا کرد و تیم کامپوند زنان با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی در مرحله یک هشتم به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه ۲۰۳ بر ۲۲۱ این تیم را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت.

تیم کامپوند زنان در مرحله یک‌ چهارم پایانی از ساعاتی دیگر مقابل قزاقستان رقابت خواهد کرد.

تیم کامپوند مردان نیز متشکل از اسماعیل عبادی، مجید قیدی و نیما محبوبی در مرحله یک هشتم به مصاف تیم بوتان رفت و با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۱۷ این تیم را شکست داد و به مرحله یک چهارم راه یافت، در این مرحله از مسابقات تا ساعاتی دیگر مقابل تیم مالزی قرار می‌گیرد.

 

 

* تمام امیدهای بانوان مازندرانی به علیپور

رزیتا علیپور شاید تنها امید کاروان مازندرانی ایران در جاکارتا باشد، علیپور دور اول با رقیبی از کره جنوبی دیدار خواهد کرد و برای رسیدن به چهار نفر نهایی قرعه‌ای سخت خواهد داشت تا به مدال برسد.

اما توانمندی‌های این بانوی قائمشهری ثابت کرده که می تواند بدرخشد و کسب مدال کند و هم مهم‌ترین مدال دوران قهرمانی‌اش را بگیرد و هم مازندران را به اولین نشان بانوان خود برساند.

 

 

* امیدوار به طلای براری

از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر محمدرضا براری برای رقابت با بهترین‌های این دسته در آسیا به میدان خواهد رفت تا قدرت‌نمایی کند. شاید وقت آن رسیده باشد تا دلاورمردان مازندرانی یکی پس از دیگری مدال‌های خوش رنگ جاکارتا را درو کنند.

امیدمان به براری و دیگر وزنه‌برداران مازندرانی زیاد است؛ امیدواریم بدرخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها