رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: پشت نوبتی‌های مددجویان کمیته‌امداد برای گرفتن مستمری کمتر شده است که امیدواریم فشارها و مراجعات کمتر شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۶۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  پرویز فتاح بعدازظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه استان مازندران با تشکر از مردم متدین این استان، اظهار کرد: حضور ما با هدف سرکشی وضعیت کمیته امداد استان بود.

وی افزود: مردم مازندران با درک درستی که از شرایط اقتصادی و تورم دارند در چند ماهه نخست امسال کمک بیشتری کردند به طوری‌که آمارها نشان می‌دهد که کمک‌های مردمی انواع انفاق، زکات و صدقات افزایش یافته که این بزرگواری مردم مازندران است و تدینی است که از این مردم سراغ داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اضافه کرد: در شرایط حساس استان و کشور از نظر تورم و گرانی اقدامات توسط دولت و مجلس انجام شده که این اقدامات در بخش نهاد کمیته امداد هم موثر بوده به‌طوری‌که هم مستمری اضافه شده هم پشت نوبتی برای گرفتن مستمری کمتر شده است که امیدواریم فشارها و مراجعات کمتر شود.

فتاح با اعلام اینکه در حال حاضر در بخش وام ضروری دو تا پنج میلیون سهمیه بیشتری داریم که این وام از صندوق امداد به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، گفت: امیدواریم که طی ماه آینده افراد پشت نوبتی و در صف نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش تامین جهیزیه کالا و وجه نقد ارائه می‌شود که تدبیر شده تا نیمه دوم امسال بیشتر کالای ایرانی به‌عنوان جهیزیه پرداخت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه 840 مسکن برای روستاها با همکاری سپاه اضافه شد که هدیه ارزشمندی به مردم استان است، تصریح کرد: مورد توجه استاندار مازندران قرار گرفته که تمام اقدامات صورت گرفته برای این بوده که در این شرایط سخت بتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم.

فتاح با اشاره به اینکه منش و اخلاق درست آزمون ما در برابر خداست، گفت: امیدواریم با مجموعه این تدابیر بتوانیم در این شرایط سخت نیازمندان را مساعدت کنیم.

نماینده ولی فقیه مازندران نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد باید متناسب با ضعف حاضر در جامعه باشد، پستی ک در حال حاضر در دست مدیریت این نهاد است، به دلیل این است که خدای متعال افرادی را که دوست دارد در راس امور قرار می‌دهد.

آیت‌الله نورالله طبرسی اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم به فرموده امام راحل (ره) وظیفه ماست و مردم به مدیران اعتماد کرده و خدمات می‌خواهند.

وی افزود: یکی از القاب پیامبر ما محمد امین بود و ما هم پیرو ایشان باید سعی کنیم امانت‌دار خوبی باشیم.

خطیب جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه خدمات خوبی در اداره کمیته امداد مازندران صورت گرفته است، اظهار کرد: در این شرایط که تحریم‌ها فشار آورده و فضای مجازی نیز در حال برجسته کردن نقاط ضعف است، جوانان باید هوشیار باشند که کشور برای ماست.

طبرسی گفت: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم آبروی جمهوری اسلامی و انقلاب را حفظ کنیم، مسؤولان و مردم در تعامل با هم باید رفتار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها