احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر امروز انتظار داریم شاهد رشد ابر باشیم که احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۵۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز آسمان مازندران عمدتا به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری است و از بعدازظهر انتظار داریم شاهد رشد ابر باشیم که احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی از دوشنبه شب تا روز سه‌شنبه با عبور امواج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم شرایط برای ابرناکی آسمان و رگبارهای پراکنده مهیا شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پایانی هفته انتظار داریم جوی نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم شود.

اسدی یادآور شد: در این مدت باتوجه به شرایط فصلی و جغرافیایی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال بارش پراکنده در غرب استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: روز گذشته بیشینه دما مربوط به دشت‌ناز و گلوگاه با 32درجه و کمینه دما نیز مربوط به بلده با 10درجه سانتی‌گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امشب موج کوتاه و فردا به‌تدریج با افزایش موج پیش‌بینی می‌شود که تا فردا شنا باید با رعایت نکات ایمنی و در محدوده طرح دریا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها