امام جمعه سابق اسلام آباد غرب با ابراز اینکه انقلاب اسلامی در سنگر مقدس مسجد شکل گرفته و مردان و زنان صالح و خداپرست در این بوستان پر برکت تربیت شدند، افزود: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ریشه در مسجد دارد.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۱۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی با محوریت خانه خدا عصر امروز عصر امروز در مسجد جامع ولیعصر(عج) باقرآباد قرچک برگزار شد.
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جماعت این مسجد با بیان اینکه ارتباط سازنده و مفید بین سه کانون اثر گذار تربیتی نسل نوجوان یعنی "مسجد" "منزل" و "مدرسه" ثمرات و آثار بسیار ارزشمندی را برجای خواهد گذاشت، گفت: وقتی فردی در بستری تلفیق شده از مسجد که کانون پرورش وهدایت است و فضای صمیمی خانواده که در کنار رسالت هدایت و تربیت بیش از گذشته نقش حمایتی و نظارتی دارد و مدرسه که بیشتر نقش تحصیلی وآموزشی دارد تربیت شود؛ راه راست را پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه با ابراز اینکه انقلاب اسلامی در سنگر مقدس مسجد شکل گرفته و مردان و زنان صالح و خداپرست در این بوستان پر برکت تربیت شدند، افزود: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ریشه در مسجد دارد.
در پایان این برنامه از دانش آموزانی که در زمینه های علمی، قرآنی و ورزشی موفقیت هایی کسب کرده بودند توسط پایگاه مرکزی بسیج خواهران حوزه حضرت صدیقه کبری(س) تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات