خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین:

انقلاب زدایی از نظام طرحی که دشمن کلید زده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین گفت: دشمنان، انقلاب زدایی از واژه هایی همچون آزادی و استقلال کشور، مقدسات و نهاد ها و شخصیت ها راکلید زده اند.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۷۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات  در همایش "جوانان انقلابی" شهرستان قاینات با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: عید غدیرخم بزرگترین عید مسلمین است که باید نسل جوان ما با این عید بزرگ بیشتر آشنا شوند و عظمت این عید را بدانند.

وی گفت: اگر تاریخ اسلام را بررسی کنیم چند دوران در پیش روی ماست و یکی از این دوران ها بعثت پیامبر وجنگها و تحریم های مختلف دراین دوران بود .

ملک آبادی اضافه کرد:دوران بعد، دوران غدیر است که در واقع در سال دهم هجری اتفاق افتاد و در روز18 ذی الحجه ودر روز غدیر  پیامبر اسلام (ص) برای تکمیل رسالت  حضرت علی(ع) را به عنوان مولای مسلمین معرفی کرد وحادثه غدیر  مهم ترین حادثه در طول تاریخ و اسلام بود .

حجت الاسلام ملک آبادی ادامه داد: غدیر باید جشن گرفته شود واگر این روز پاس داشته نشود باید عمری در محرم به سر و سینه بزنیم.

وی عصر عاشورا را عصری دانست که فرزند پیامبر  با خاندان خود در کربلا ذبح می شوند تا عَلم اسلام بلند باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قاین دوران غیبت امام زمان (عج) ودوران شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر حوادث تاریخ ذکر کرد و گفت:در حال حاضر دشمنان طرح انقلاب زدایی از نظام را کلید زده اند وعده ای غرب، قبله آنها شده است ودر شبکه های اجتماعی علیه نظام شایعه پراکنی می کنند.

وی انقلاب زدایی از واژه هایی همچون آزادی و استقلال کشور ،انقلاب زدایی از مقدسات وانقلاب زدایی از نهاد ها وشخصیت ها را از طرفند های دشمن عنوان کرد و گفت:انتظار از یک فرد مومن انقلابی این است که انقلاب را بشناسد و شاخصه های انقلابی را بداند .

حجت الاسلام ملک آبادی در پایان گفت: شاخص های انقلابی گری باید توسط کسی تعیین شود که خودش جزء دست اندرکاران و به ثمر رسانندگان این نظام باشد .

 وی پایبندی به ارزشهای اساسی اسلام وانقلاب،پایبندی به مبانی اصولی انقلاب،استقلال ،تقوای دینی و سیاسی و دشمن شناسی را از شاخصه های انقلاب برشمرد و گفت:دشمنان ما با برنامه ریزی به دنبال نا امیدی مردم از نظام است و ان شاء الله هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید و و پرچم اسلام توسط نائب برحق امام زمان (عج) به دست صاحب اصلیش خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها