فرمانده سپاه زرندیه گفت: تمام تلاش ما این است که مردم با توانمندی ها و داشته ها و قدرت خویش بیشتر آشنا شده و قدم های آینده را در دفاع از این مرز و بوم مستحکم بردارند.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه با بیان این خبر  عنوان کرد : توفیق نصیبمان شد تا یکبار دیگر قدمی در مسیر ارزشمند اعزام راهیان نور برداریم و تعدادی از بسیجیان و مردم شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی غرب کشور جهت استفاده از فضای معنوی این مناطق فراهم آید.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با بیان اینکه نگاه های متفاوتی در خصوص اعزام راهیان نور می توان داشت و عبارات خاصی را در این خصوص می شد به کار برد ولی شاید به این دقت که می بایست فکر می شد ، احساس می کنم تا به حال کسی فکر نکرده بود و عبارت به این مهمی را تا به حال از زبان هیچ کسی نشنیده بودم و تصور نمی کردم که انتظار تا این حد بالا باشد و آن عبارت مهمی است که مقام معظم رهبری در رابطه با راهیان نور به آن اشاره داشتند و آن هم عبارت فناوری نرم راهیان نور است و این مسئولیت ما را بیشتر می کند تا به قضیه بهتر فکر کنیم و دقیق تر قدم برداریم و نسبت به اعزام راهیان نور بی تفاوت نباشیم.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تشریح برنامه های این اردو اظهار داشت : در حال حاضر 90 نفر از مردم ولایی شهرستان زرندیه در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند و تلاش می‎کنیم علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، ‎برنامه‎های فرهنگی، ‎نشست‎های فرهنگی و بصیرتی، بازدید از رزم نمایش‎ها، استفاده از راویان مجرب و غیره در این اردوها محقق شود.

وی افزود : با توجه به اینکه راویان در انتقال واقعیت‌های ارزشمند دفاع مقدس  نقش بسزایی دارند؛ به ازای هر اتوبوس یک راوی در نظر گرفته شده است که ویژگی مهم این راویان اطلاعات کافی از مناطق و اطلاعات تخصصی در مورد شهدا است.

روح افزا هدف از این اعزام را آشنایی بیشتر مردم به خصوص نسل جوان با مقاومت ، رشادت و دلیرمردی های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عنوان کردند و اظهار داشت : تمام تلاش ما این است که مردم با توانمندی ها و داشته ها و قدرت خویش بیشتر آشنا شده و قدم های آینده را در دفاع از این مرز و بوم مستحکم بردارند.

 

ارسال نظرات