خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبر داد

آغاز طرح ولایت بسیج دانشجویی با حضور بیش از 90 دانشجو از امروز

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت:طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی باحضور بیش از 90 نفر از دانشجویان برگزیده دانشگاههای سراسر استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند از امروز آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری از آغاز دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی باحضور بیش از ۹۰ نفر از دانشجویان برگزیده دانشگاههای سراسر استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند از امروز خبر داد.

وی افزود: در این دوره در مجموع 90 دانشجوی دختر و پسر شامل ۴۰ دانشجوی پسر و ۵۰ دانشجوی دختر به مدت دوره یک هفته از ۴ شهریور در دوره حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: هدف دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی و تربیت دانشجویان توانمند جهت نقش آفرینی در رده های بسیج دانشجویی است.

صلاحی عنوان کرد: در طرح ولایت در ۴ حوزه معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی مباحثی ارائه خواهد شد که از کتب معتبر و مشهوری از جمله طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و انسان ۲۵۰ ساله از رهبر انقلاب، جدال دو اسلام خلاصه جلد ۲۱ صحیفه نور حضرت امام و مباحث بصیرتی و تشکیلاتی دیگر استفاده خواهد شد.

وی اظهار کرد: برنامه های جانبی نظیر گعده ها و حلقه های انتقال تجربه، جشن عید غدیر، برگزاری دعای کمیل، ندبه و زیارت عاشورا، اکران فیلم و مستند، کرسی آزاداندیشی، کوهپیمایی و مسابقات فرهنگی ورزشی، نمایشگاه کتاب و پوستر ، زیارت قبور شهدا و بقاع متبرکه، جلسات سخنرانی و ... از دیگر برنامه های طرح ولایت است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: امسال نیز تعداد ۹ خواهر و ۱۱ برادر از نفرات برگزیده طرح ولایت استانی سال گذشته به طرح ولایت کشوری اعزام شدند.

صلاحی اظهار کرد: طرح ولایت در واقع با هدف آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی جهت مواجهه درست با شبهات و مسائل روز جامعه طراحی و اجرا می شود و قرار است دانشجوی تراز انقلاب اسلامی در پایان این دوره ها به جامعه تحویل داده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار