مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: شهدا تاکید بر تبعیت از ولایت داشتند و ما امروز باید بدانیم رمز پیروزی ما در جنگ نابرابر دشمن تبعیت از ولایت و پشتیبانی از منویات ایشان است.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۹۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در هیئت صالحین پایگاه فاطمیون حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در مسجد موسی بن جعفر (ع) شاهرود در سخنانی با اشاره به اهمیت روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه با توجه به شرایط کنونی کشور اظهار کرد: تلاش دشمنان در برهه کنونی ناامید کردن مردم نسبت به عملکرد نظام اسلامی و ایجاد شکاف در جامعه است که باید با بصیرت افزایی و روشنگری توطئه‌های دشمنان را خنثی نماییم.
وی افزود: امروز رهبری فرزانه انقلاب تاکید بر اتحاد و انسجام بین همه قوا و ارکان نظام و مردم و مسئولین دارند و ما به عنوان سربازان ولایت در این زمینه تلاش کنیم و با افشای توطئه‌های دشمنان و ایجاد وحدت و انسجام در جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: دشمنان فشار خود را در چهل سالگی انقلاب مضتعف کرده اند چرا که می‌خواهند انقلاب چهل سالگی خود را نبیند، اما آن‌ها کور خوانده اند، ملتی که چهل سال است در کنار انقلاب با همه مشکلات ایستاده امروز هم با اتحاد و وحدت و بصیرت این دوران را نیز پشت سر خواهد گذاشت.
وی با بیان اینکه امروز تاسی به راه و روش شهدا یکی از راهه‌های برون رفت از مشکلات کشور است افزود: شهدا تاکید بر تبعیت از ولایت داشتند و ما امروز باید بدانیم رمز پیروزی ما در جنگ نابرابر دشمن تبعیت از ولایت و پشتیبانی از منویات ایشان است.
مرتضوی با بیان اینکه باید حلقه‌های صالحین ما محل پاسخ به شبهات نسل نوجوان و جوان با توجه به هجمه شبهه افکنی دشمنان باشد گفت: باید سرگروه‌ها و مربیان صالحین ما خود را مجهز به معارف و ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب کنند و به شبهات به درستی پاسخ دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها