خبرهای داغ:
قویدل مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه بجنورد، گفت: 22 منطقه محروم شناسایی شده که قصد داریم سطح آسیب‌های اجتماعی در این مناطق را کاهش دهیم و نیروهای جهادی را به این مناطق اعزام کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۸۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ قویدل مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه بجنورد، گفت: 22 منطقه محروم شناسایی شده که قصد داریم سطح آسیب‌های اجتماعی در این مناطق را کاهش دهیم و نیروهای جهادی را به این مناطق اعزام کنیم.

 وی در ابتدا خاطرنشان کرد: پاسداران تکلیف‌ محور هستند تا ماموریت محور و رسالت ما دفاع از انقلاب است و تا جایی که احساس نیاز بشود برای حل مشکلات و معضلات جامعه در راستای بسیج سازندگی اقدام می شود.

قویدل گفت: سپاه در حوزه‌های مختلف ماموریت‌های متفاوتی دارد اما رسالت اصلی این مجموعه حفظ و نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی رسیدگی به محرومان و مستضعفان را یکی از شعارهای اصلی سپاه در حوزه تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: بخشی از این ماموریت به همت بسیج سازندگی دنبال می شود و صورت خاص و ویژه به انجام این ماموریت می پردازیم.

 وی گفت: در حوزه‌های اشتغالزایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی به ویژه در شهرستان‌ بجنورد انجام شده است و به دنبال افزایش و ارتقاء سطح مشارکت اجتماعی نیز هستیم تا جامعه هدف ما نسبت به کشور و نظام احساس مسئولیت بیشتری پیدا کنند و انسجام اجتماعی با فعالیت‌های بسیج سازندگی تقویت ‌شود.

 قویدل با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد امید و نشاط در کشور گفت: تزریق روحیه امید در جامعه از جمله مواردی است که ما با جدیت دنبال می کنیم.

وی در پایان افزود:22گروه جهادی در 22منطقه از روستای محروم شهرستان در زمینه های ساخت خانه های عالم،ایجاد کانال های آبرسانی،ویزیت رایگان پزشک عمومی، توزیع بسته های حمایتی برای افراد کم بضاعت، ترمیم خانه های زلزله زده،ساخت مساجد،کلاس های ازدواج آسان،کلاس های کامپیوتر و آموزش خیاطی مشغول به خدمتگذاری و خدمات دهی به مناطق هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها