فرماندار سرخه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت 37 پروژه عمرانی در سطح شهرستان سرخه افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۴۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، در نشست خبری فرماندار شهرستان سرخه با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی محمد مؤیدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در این نشست گفت: با تلاش های صورت گرفته و سرمایه گذاری های انجام شده توسط ادارات و بخش خصوصی، در این هفته برنامه و پروژه های متعددی کلنگ زنی ، بهره برداری  و افتتاح می شوند.

وی افزود: در این هفته 37 پروژه عمرانی که شامل دو پروژه شرکت گاز، 4 پروژه شهرداری، 9 پروژه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، 5 پروژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، 7 پروژه مربوط به شرکت برق، و 10 پروژه مربوط به سایر ادارات و ارگان های شهرستان  سرخه به ارزش هفتادو یک میلیارد و نهصدو هفتاد میلیون ریال  در سطح شهرستان سرخه افتتاح می گردد.

فرماندار سرخه با اشاره به افتتاح یک پروژه اقتصادی در سطح شهرستان سرخه گفت: یک پروژه در سطح جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص کشت محصولات گلخانه ای با سرمایه ای حدود پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار در روستای بیابانک افتتاح می گردد. همچنین دو واحد اقتصادی تولید محصولات خوراک دام و کارخانه ساخت کیت آزمایشگاهی  در روستای لاسجرد با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال آماده بهره برداری هستند که انشاء الله در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

وی افزود چندین طرح و پروژه مهم دیگر در بخش های راه وترابری، شهرداری سرخه، آبفای روستایی و پروژه های اقتصادی دیگر در این هفته کلنگ ساخت و اجرای آنها به زمین زده خواهد شد.

مؤیدی زاده فرماندار سرخه با اشاره به تعیین وضعیت چشمه معدنی آبگرم سرخه، بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته و انتقال اسناد و مدارک به سرمایه گذار جدید در این طرح اقدامات خوبی صورت گرفته است، که با تکمیل این پروژه عظیم که در حدود هشتصد و بیست میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذار تخصیص یافته است،  198 نفر شغل بصورت مستقیم ایجاد می گردد.

 وی افزود: با توجه به نبود راه مواصلاتی مناسب جهت حضور گردشگران و استفاده کنندگان از این چشمه معدنی راه شوسه موقت که در آینده ای نزدیک آسفالت آن نیز صورت می گیرد، از مسیر روستای افتر به مسافت 9 کیلومتر احداث گردیده است که باعث دسترسی سریعتر، ایمن تر و آسان تر وهمچنین صرفه جویی در زمان و مسافتی حدود 60 کیلومتری برای مسافرانی که از استان های همجوار  و شهرستان سرخه به این منطقه تردد می نمایند همراه دارد.

فرماندار سرخه با اشاره به افزایش دهیاری های سرخه؛ بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته از وزارت کشور دهیاری های شهرستان سرخه در سال 96 ازهشت دهیاری به یازده دهیاری ارتقاء پیدا کرد که روستاهای جوین، اسد آباد و صوفی آباد شامل این طرح شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها