خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراسم روز جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم و مراسم روز امیدها ویژه دانش‌آموزان پایه دهم ، 19شهریور ماه در مدارس متوسطه اول و دوم استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۲۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اظهارداشت : در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم، پروژه مهر به معنی آغاز سال تحصیلی با برنامه و با نگاه مدیریتی و نظارتی جدید است؛ یعنی مدیر مدرسه برای یکسال برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌ها را اجرا و بر آنها نظارت کند.
قاسمی افزود :مراسم نمادین استانی جشن امیدها در دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان شهیدبابایی قزوین و مراسم نمادین استانی روز شکوفه ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم متوسطه در دبیرستان شاهد مطهره البرز برگزار می‌شود.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد : در کشور آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجهه بوده که یکی از آنها در بحث مدیریت است و اعتقاد دارم باید نگاه‌ها را به آموزش و پرورش عوض کنیم.
وی از برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس در استان قزوین به میزبانی دبیرستان دوره اول شاهد بهشتیان قزوین خبر داد و اظهارداشت : به خاطر زحمات تمام فرهنگیان استان قزوین به ویژه مدیران مدارس که با تلاش خود زمینه اجرای کامل پروژه مهر را فراهم می نمایند ، تشکر می‌کنم و زحمات این عزیزان را ارج می‌نهم.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها