فرماندار تویسرکان گفت: در این شهرستان 42 پروژه قابل افتتاح با اعتبار 31 میلیارد و 600 میلیون تومان و چهار پروژه قابل کلنگ‌زنی با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان در هفته دولت اجرایی می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۲۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

افتتاح و کلنگ‌زنی 46 پروژه طی هفته دولت در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آسفالت و بهسازی راه گلزار شهدا نجفیه، تیمیجان و اشتران شهرستان تویسرکان انجام شد.

فرماندار تویسرکان در مراسم افتتاح این طرح که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با قدردانی از همکاری اهالی این روستاها اظهار داشت: مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کار خود قرار دهند و تا زمانی که مسئول هستند باید برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

حبیب مومیوند در ادامه با قدردانی از زحمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، خواستار تداوم خدمات‌رسانی در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها شد.

وی در ادامه به پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت اشاره و عنوان کرد: در این شهرستان 42 پروژه قابل افتتاح با اعتبار 31 میلیارد و 600 میلیون تومان و چهار پروژه قابل کلنگ‌زنی با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان وجود دارد که در هفته دولت اجرایی می‌شوند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: برای تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت این پروژه 100 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مصطفی پناهنده افزود: بهسازی و آسفالت روستای نجفیه به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع با 70 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت روستای تیمیجان به طول 170 متر با اعتبار 18 میلیون تومان و بهسازی و آسفالت روستای اشتران به طول 130 متر با اعتبار 12 میلیون تومان اجرایی شده است.

وی یاداور شد: روکش راه‌های روستایی سهام‌آباد، اشتران، وردوآورد، شهرستانه، فیروزان، کارخانه خیرآباد، فرسفج، تویسرکان ـ کنگاور و تویسرکان ـ جوکار به طول 19 کیلومتر و همچنین تهیه و نصب تابلوهای راهنمایی مسیر از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات