خبرهای داغ:
صبح امروز و با حضور مسؤولین استانی مرکز آموزش بین کارگاهی فولاد هرمزگان در محل شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۰۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
مرکز آموزش بین کارگاهی فولاد هرمزگان افتتاح شد 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از بندرعباس، مطابق ماده ۱۱۰ قانون کار کلیه کارفرمایان واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مکلف به ایجاد مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی با همکاری سازمان آموزش فنی و‌حرفه ای و وزارت کار و امور اجتماعی بوده که در این راستا شرکت فولاد هرمزگان جنوب، مرکز آموزش بین کارگاهی مختص آموزش نیروهای انسانی خود احداث کرده است.

در این مرکز سعی می شود با‌توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه علاوه بر آموزش پرسنل خود براساس توافق نامه، آموزش شاغلین دیگر بنگاه های اقتصادی را نیز به عهده دارد.
مرکز آموزش بین کارگاهی، آموزش های نظیر بازآموزی و‌تکمیل مهارت کارگران شاغل در واحدها، آموزش های کارگران جدیدالاستخدام، تخصص های جدید برحسب نیاز صنایع و افراد تغییر شغل یافته انجام می شود.
معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان از مهم ترین مزایای ایجاد این‌ مرکز را آموزش به صورت مدون و‌دریک مکان معین همراه با کنترل و نظارت، آشنایی افراد جدیدالاستخدام با دانش موردنیاز کارخانه در حداقل زمان ممکن، استفاده از تخفیف های ارائه شده، دور نماندن پرسنل از خط تولید به مدت طولانی در زمان آموزش، ایجاد شرایط بهینه برای یادگیری فراگیران آموزش دانست و افزود: کسب گواهینامه سازمان فنی و‌حرفه ای، ایمن سازی کارگاه با آموزش های حفاظتی فردی و‌کارگاهی، فعالیت مضاعف کارگر و رشدکیفی محصولات و افزایش تولید و در نهایت افزایش بهره وری و کاهش هزینه و ایجاد زمینه تبلیغی در جهت کسب رضایت مشتری و رقابت با بازار از دیگر مزایای ایجاد این کارگاه می باشد.
زنگنه همچنین با اشاره به اینکه این‌کارگاه دارای ۴ کلاس تئوری با‌ظرفیت حداکثر ۴۸ نفری می باشد، تاکید کرد: کلیه کارگاههای عملی و‌کلاس تئوری مطابق با استانداردهای سازمان آموزش فنی و‌حرفه ای می باشد.

ارسال نظرات