خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمند سازی نیروی کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های شغلی برای مردم گفت: 85 درصد مراجعات مردم به مدیران ارشد استان مربوط به اشتغال است.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری افزود: دستگاه های مرتبط در بخش اشتغال و دبیرخانه این کارگروه باید پیشنهادهای خود را برای تدوین برنامه ایجاد اشتغال استانی ارایه دهند تا در این زمینه کاری اساسی انجام شود.
وی با اشاره به ملاقات های مردمی استاندار، امام جمعه و مدیران ارشد استان قبل از اقامه نماز جمعه هر هفته اظهار داشت: با وجود تلاش مدیران و مسئولان برای رفع مشکل اشتغال مردم، اشتغال پایدار با ایجاد ارزش افزوده محقق می شود.
جهانگیری همچنین با تاکید بر محدودیت زمانی توزیع تسهیلات اشتغال در بخش روستایی و فراگیر تا پایان شهریور یادآوری کرد: بانک های عامل برای جذب حداکثری این اعتبارها با فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط ارتباط و همکاری بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر شهرستانی نتواند سهم خود را تا دوهفته دیگر از این تسهیلات جذب کند، تسهیلات به شهرستان های دارای توان جذب بیشتر سوق داده خواهد شد.
جهانگیری با اشاره به رتبه پایین استان در تصویب و پرداخت تسهیلات اشتغال، از عدم همکاری برخی بانک ها برای پرداخت تسهیلات فراگیر انتقاد کرد.

ارسال نظرات