خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه سپاه هندیجان گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و رشادت های رزمندگان که در راه اسلام و دفاع از مرز و بوم کشور با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان مبارزه نمودند در طول هفته با حضورمقتدرانه بسیجیان و تمام اقشار در هندیجان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۶۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،پیش از ظهر شنبه جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور معاونت های ناحیه سپاه و فرمانده حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری وروستایی هندیجان در سالن اجتماعات ناحیه برگزار شد.

سروان پاسدار جواد بن رشید در این جلسه هماهنگی اظهار کرد:هر کدام از معاونت ها با برنامه ریزی منظم برای هر چه باشکوه تر برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس آمادگی کامل داشته و پیگیر کارهای محوله به خود باشند واقتدار بسیجیان دراجرای برنامه های بسیج و سپاه همواره مورد تحسین و تقدیربوده است.

وی افزود :برنامه های متنوع فرهنگی وهنری ،ورزشی ، عمرانی و بهداشتی نسبت به گذشته با کیفیت تر همراه باهماهنگی و زمان بندی دقیق با شکوه تر برگزار می شود و ارج نهادن به ایثارها و حماسه های رزمندگان اسلام و مخصوصا شهدا از افتخارات نظام مقدس ایران اسلامی است.

وی بابیان تقسیم کارها در برگزاری برنامه ها گفت:یکی از عمده برنامه های با کیفیت اجرای رژه حماسی و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور بسیجیان وهمچنین غبار روبی مزار شهدا است که با همکاری حوزه ها و پایگاهها و گردان هاو با دعوت از خانواده های شهدا و مسئولان در هندیجان برگزار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها