فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت:

برخورد قاطع و قانونی با مفاسد اقتصادی

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد:باید با افرادی که خون مردم را به شیشه می کنند و باعث رنجش مردم و امنیت مردم می شوند برخورد کرد .مردم باید مطالبه گری داشته باشند باید از مسولین قضایی بخواهید که چنین مسائلی خارج از نوبت بررسی شود تا جلوی فساد گرفته شود.باید برخوردی قاطع و قانونی با آنها داشت، حکم ها باید در ملاُ عام اجرا شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۴۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  غلامعلی ابوحمزه عصر دیروز در جمع بسیجیان شهرستان بم اظهار داشت : ما در بسیاری از مشکلات، مسائل و گردنه های سخت که در کشور ایجاد شد عبور کردیم

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه یکی از محصولاتی که همانند خورشیدی در دنیا می درخشد خرمای بم است،افزود:اگر توانمندی نداشتیم چگونه در بحث پیشرفت علمی ما رتبه ی اول دنیا هستیم،اگر ما در این عرصه ها این توانمندی را داریم پس در عرصه مسائل اقتصادی هم می توانیم این تورم و بیکاری ، اشتغال ،مسکن ،خودرو و قاچاق را حل کنیم.

وی ادامه داد:ما از بسیاری مشکلات در این چهل سال عبور کردیم  پس توانیم  مشکل اشتغال و گرانی را حل کنیم، مسئولین در هر جایگاهی مسئولیتی دارد چه در نیروهای نظامی و انتظامی و اجرایی و چه مجموعه های خصوصی همت کنید و مشکلات را حل کنید .

سردار ابوحمزه افزود:بدانید که این توان و ظرفیت عجیب در کشور ما وجود دارد و ما می توانیم مشکلات جنگ اقتصادی کشور را حل کنیم.ما در جنگ فرهنگی ،سیاسی،امنیتی،جنگ منطقه ای غرب آسیا سربلندبیرون امدیم.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان داشت:خود آمریکایی ها اعتراف کردند در جنگ های منطقه ای آن کسی که پیروز شد حزب الله نبود،حماس نبود،جهاد اسلامی نبود مجاهدان فلسطینی نبود بلکه پیروز جمهوری اسلامی ایران بود و آن کسی که شکست خورد ایالات متحده آمریکا بود این سخن خود کارشناس ها و مسئولین آمریکایی هست.بعضی ها اینجا و انجا ننشینند و نگویند که اسرائیل و آمریکا حمله می کند و جنگ می شود اینها حریف مردم غزه و حزب الله نشدند .

وی افزود:بعضی ها مرتب در اذعان عمومی سم پاشی می کنند و دل مردم را خالی می کنند و این گونه در افکار مردم جا می اندازند که ما نمی توانیم و اسلام و انقلاب رفت این حرفها چی هست که می زنید؟شما هستید که دارید میرید شما هستید که خودتان را باختید.این مردم و امام این مردم با قدرت تااخرین نفر و تا اخرین قطره خونشان از اسلام و ارزش هایش حفاظت و حراست خواهند کرد.

ابوحمزه با بیان اینکه شماها باید در زندگیتان تجدید نظر کنید،ادامه داد:شماهستید که در اشرافی گری غرق هستید.شماها هستید که فرزندانتان در انگلیس ، آمریکا و اروپا هستند. شماها هستید که فرهنگ جهاد و شهادت را نمی فهمید و درک نمی کنید، ما می توانیم مشکلات اقتصادی و تورم را حل بکنیم .برای چی مردم را می ترسانید و ته دلشان را خالی می کنید.انقلاب از بسیاری مشکلات عبور کرد و سربلند و الگو شد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد:اینها می خواهند رشادت، مجاهدت، ایثار و شهادت را از جامعه ی ما بگیرند،افکار و اندیشه ی استکبارستیزی را از ما بگیرند،افکار و اندیشه ی عدالت محور را از ما بگیرند ،افکار و اندیشه ی مقابله با ضد انقلاب را از ما بگیرند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات باید دولت، مجلس و دستگاه قضا تلاش کنند،اظهار داشت:راه حل قطعی مدیریت جهادی و انقلابی است،مدیریت جهادی یعنی کار یعنی تلاش یعنی محاسبه با خدا یعنی تدبیر و درایت، هر مسئولی در هر سمتی و در هر جایی که هست اگر می خواهد مشکلی حل شود با مدیریت جهادی می توان آن را حل کرد.

ابوحمزه ادامه داد:پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات اقتصادی کشور در همه ی عرصه هاست.گوش شنوا داشتن به فرمان ها و دستورهای امامت و ولایت جامعه راه حل مشکلات است.باید فرمایشات نورانی امام جامعه را گوش کرد.

وی عنوان داشت:برخورد با مفاسد اقتصادی مسولیت آن بر عهده قوه قضائیه است. چند نفر از این مفت خورهای اقتصادی و افرادی که سوءاستفاده می کنند را در شهرها و استان ها اعدام کنید بعد ببینید مشکل اقتصادی حل می شود یا نه.در همین استان کرمان ۳۰ انبار احتکاری کشف شده است.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد:باید با افرادی که خون مردم را به شیشه می کنند و باعث رنجش مردم و امنیت مردم می شوند برخورد کرد .مردم باید مطالبه گری داشته باشند باید از مسولین قضایی بخواهید که چنین مسائلی خارج از نوبت بررسی شود تا جلوی فساد گرفته شود.باید برخوردی قاطع و قانونی با آنها داشت، حکم ها باید در ملاُ عام اجرا شود.

وی افزود:درکمک به محرومین و مستضعفین باید به آنها توجه شود،کارهایی که سپاه در سطح استان کرمان انجام می دهد بر همین اساس است،قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر همین اساس است.باید دست به دست هم داد تا در جنگ اقتصادی موفق شویم.همان گونه که در جنگ نظامی موفق شدیم.

سردار ابوحمزه گفت:مردم شهرستان بم اثبات کردند که در همه عرصه ها با تمام وجود در خدمت انقلاب و اسلام و ارزش ها هستند.این همه ظرفیت وجود دارد.قشر محروم و مستضعف نیاز به کمک دارند .توجه داشته باشید مشکلات و مسائل جامعه را بعضی از افراد اگاهانه و برخی ناآگاهانه سوق ندهند به سمت مقام معظم رهبری،تمام مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و روابط بین الملل همه به عهده شخص رییس جمهور است.

وی ادامه داد:تمام مشکلاتی که ما الان داریم ، تورم ، اقتصاد ،خودرو ،مسکن ،اشتغال ، سکه و ارز همه به عهده دولت است .از رییس جمهور گرفته تا هییت دولت ، استاندارها و فرماندارها و همه اینها مسئول اند برای حل مشکلات مردم.برخی ها هر مشکل و گرفتاری را به طرف رهبری سوق می دهند برای اینکه ذهنیت مردم را خراب بکنند برای اینکه مردم را دچار وحم و خیال بکنند برای اینکه اقتدار و محبوبیت و مقبولیت رهبری را در ان تفسیر ایجاد کنند.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه قدر این نظام ،رهبری و انقلاب را بدانید،خاطر نشان کرد:صداقت کامل در بیانات رهبری و حرفهایش همه علمی است و پیش بینی هایش همه درست است و ایشان به مسائل دنیا مسلط است، اینها حرف رییس جمهور روسیه است حال برخی در تهران نشسته اند و متوجه صحبت های مقام معظم رهبری نیستند،پوتین رهبری ایران را درک میکند و اینجا برخی مسئولین جایگاه رهبری را نمی فهمند مشکل ما این است.

ارسال نظرات