خبرهای داغ:
یادواره بزرگ شهدای روستای جوشقان اِسترک در آستان مقدّس امامزاده محمّد(ع) با حضور پرشور مردم شهید پرور این خطّه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۴۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در یادواره باشکوه شهدای جوشقان استرک اشاره‌ای به شهدای والامقام مدافع حرم شهید محسن حججی و شهید مهدی لطفی نیاسر کرد و اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار چنان استقامت و دلاوری‌هایی از خود در دفاع از اسلام نشان دادند که هیچگاه دشمن نمی‌تواند و نخواهد توانست و جرات نخواهد کرد ذرّه‌ای به این قدرت و استقامت خدشه‌ای وارد کند.

استاد حوزه در مورد الگوبرداری از استقامت ائمه اطهار(ع) در راه اسلام اشاره‌ای به بیانات مقام معظّم رهبری در مورد امام رضا(ع) کرد و افزود: مقام معظّم رهبری فرمودند آمدن امام رضا(ع) به سرزمین ایران و همچنین تمام زندگی این امام بزرگوار جهاد و مبارزه با کفر بود.

وی در مورد این امام بزرگوار افزود: امام رضا(ع) هیچگاه با کفر مذاکره نکرد و تسلیم خواسته‌های ظالمانه شخصی چون هارون الرشید نشد و با دشمنان خود معامله نکرد و ما نیز باید از این‌ امام بزرگوار الگو بگیریم و هیچگاه با ظالمان مذاکره و معامله نکنیم.

پناهیان با بیان ‌اینکه در درگیری‌های بین حقّ و باطل همیشه صلاح پیروز نیست اظهار داشت: می‌توان با جرات گفت در جنگ همیشه صلاح پیروز نیست و سیاست نیز در مبارزه بین حقّ و باطل از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در مورد استفاده از سیاست گفت: مقام معظّم رهبری در مورد روابط ایران‌ با آمریکا و اسرائیل فرمودند نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد و این نشان از یک سیاست قوی و مستحکم است.

پناهیان با اشاره به جنایات رژیم ملعون آمریکا و صهیونیست خائن خاطرنشان کرد: چندین سال است که رژیم استکبار باعث آواره شدن هزاران مسلمان از جمله مسلمانان مظلوم میانمار شده است.

استاد حوزه همچنین اشاره‌ای به جنگ بدر در زمان رسول اکرم(ص) کرد و خاطرنشان کرد: خدای متعال به رسول اکرم(ص) فرمود اگر دشمنت تا قبل از جنگ بدر هم پشیمان شد و نزد تو آمد او را بپذیر و به او سخت نگیر امّا زمانی که جنگ بدر آغاز شد دیگر هیچ صلحی با مستکبر جایز نیست و این دستور موکّد قرآن است که به‌هیچ عنوان صلح با مستکبر جایز نیست.

وی تاکید کرد: امروز هم شعار مرگ بر آمریکا مصداق همین سخن خدای متعال است که مسلمانان هیچ گاه این شعار را ترک نخواهند کرد.

پناهیان با اشاره به هشت سال دفاع ‌مقدّس و جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد: آمریکا در این 8 سال تمام‌ توان خود را به‌کار برد تا بتواند ایران را شکست دهد اما خوشبختانه با مقاومت و استقامت شدید رزمندگان اسلام روبه‌رو شدند و شکست خوردند.

استاد حوزه همچنین در مورد مقام شهید و تکریم مقام شهدا و خون شهدا بیان کرد: ما همواره باید خون شهدا را تکریم کنیم و یاد و خاطر آنها را زنده نگه داریم و به‌‌وسیله این یادواره‌های شهدا خون پاک شهدا را زنده نگه داریم.

پناهیان اطاعت از مقام‌ معظّم رهبری را بر همگان واجب و لازم دانست و تاکید کرد: امّت اسلامی ایران فقط یک مقتدا دارد و آن هم مقام معظّم رهبری امام خامنه‌ای است و اطاعت و تبعیّت از ایشان بر همگان واجب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها