سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان به مناسبت کشتار دانش آموزان یمنی در بیانیه ای تصریح کرد؛
سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان به مناسبت کشتار دانش آموزان یمنی در بیانیه ای تصریح کرد: هر جا سخن از کشتار است نام دولت آمریکا می درخشد!
کد خبر: ۹۰۵۰۱۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان در بیانیه ای در پی جنایات سعودی آمریکائی تصریح کرد: هر جا سخن از کشتار است نام دولت آمریکا می درخشد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هم فاجعه...باز هم کشتار... باز هم مظلوم کشی...در پی حادثه ای که روز پنج شنبه ۱۸ مرداد رخ داد دوباره غبار غم بر دل های نیکان جهان نشست. باز هم یمن و کودک و آل سعود، زمانی که دشمن توان مبارزه با یلان یمنی را ندارد به سراغ جگر گوشه های شان می رود تا شاید با سوزاندن آنها مشت ها را از ما بیاندازند، اما بی خبر از آنکه خون جگر خوردن ، توان مرد خدا را نمی گیرد و تا زمانی که حق و حقیقت با آنهاست و ندای عند معی ربی سر میدهند هیچ چیز توان مقابله با آنها را ندارد.


۱۲۰ دانش آموز یمنی که در ماجرای اخیر شهید و مجروح شدند قطعا گوشه کوچکی از از نتلیج اتحاد گرگ ها و سگ هاست.اتحادی که به درندگی و انسان کشی می انجامد و در نهایت کار خود را اقدام نظامی مشروع می خوانند!


و زبان ها چه قاصر است از گفتن این جنایت! البته این کار امروز و فردا نیست و فشارها از همه طرف به سوی این مردم بی گناه است، مردمی که تنها خواسته شان رهایی از بند زور و زر خاندان منحوس آل سعود است.

این روزها که فشار اقتصادی کمر کارگران کشورمان را به درد می آورد خدا را شاکریم که ترس از جان و جنگ را نداریم و می توان امیدوار بود که مشکلات اقتصادی به زودی رفع می شود اما زمانی که نا امنی و عدم آرامش و سایه جنگ بر سر مرد و زن و کودک وجود داشته باشد، امید به آینده به تاریکی می رود و البته اگر امید به خداوند نباشد این تاریکی محقق محقق می شود!
اما ما دانش آموزان اجازه نمی دهیم که سرنوشت کشور ما با جنگ پیوند بخورد و مردم عزیزمان مجبور به تحمل درد مثل یمنی های مظلوم شوند و صد البته تمامی تلاش خود را برای رهایی این مردم مظلوم از شرایط کنونی انجام خواهیم داد ان شاالله.
لذا سازمان بسیج دانش آموزان استان گیلان و جامعه بزرگ دانش آموزان و آحاد مردم غیور، ولایتمدار، و شهید پرور استان با محکوم کردن جنایت فجیع سعودی آمریکایی، ضمن همدردی با خانواده های بیش از ۱۲۰ بیگناه یمنی که بوسیله هواپیماهای سعودی آمریکائی به خاک و خون کشیده شدند، با ولی فقیه زمان پیمان دوباره می بندند تا همیشه آمادگی کامل- رزمی-معنوی و علمی خود را حفظ کنند و ضمن توجه دقیق به سخنان و اهداف راهبردی ایشان، گوش به فرمان رهبر و مقتدای خود بوده و هر لحظه آماده انجام فرامین و دستورات ایشان بوده و با حمایت از کالای ایرانی و بدون توجه به وسوسه های خناسان، نسبت به جنگ اقتصادی با صبوری و درایت عمل کرده و نقشه دشمنان کوردل را مثل همیشه نقش بر آب کنند و مفسدان اقتصادی را که آب بر آسیاب دشمن می ریزند و به میهن ومردم خویش خویش خیانت می کنند را رسوا خواهد کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات