خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: هدف امروز دشمن القای ناکارآمدی نظام است که مسئولان با خدمت جهادی و صادقانه خود می‌توانند این نیرنگ دشمن را به عقب برانند.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

هدف امروز دشمن القای ناکارآمدی نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جمع مدیران دولتی شهرستان اسدآباد اظهار داشت: هدف امروز دشمن القای ناکارآمدی نظام است که مسئولان با خدمت جهادی و صادقانه خود می‌توانند این نیرنگ دشمن را به عقب برانند.

وی تصریح کرد: مسئولان با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر راه این عزیزان را ادامه داده و خدمات صادقانه خود را به مردم ارائه دهند.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: قبل از آن که مردم لب به شکوه از وضعیت خود کنند مدیران خود وارد عمل شده و کاستی‌ها را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه امروز به اندازه پر کاهی خدمت به مردم نیز دشمن را به عقب می‌راند و مردم را دلگرم به نظام می‌کند، گفت: اگر غیر از شفاف‌سازی و جهادی عمل کردن و انقلابی بودن در کار مدیر اداره‌ای باشد، خیانت به نظام کرده است.

فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر با ساده زیستی خود الگویی برای مدیریت اسلامی هستند.

کریم حمیدوند تصریح کرد: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح 72 پروژه و کلنگ زنی 20 پروژه جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات