خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین-رشت در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۸۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، افشین پیرنون با اعلام این خبر اظهار کرد: به علت تخریب آسفالت در محدوده ی گیت های عوارضی آزادراه قزوین-رشت عملیات مرمت با انجام روسازی بتنی به متراژ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه انجام شد.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در راستای ارتقای ایمنی و بهسازی آزاد راه قزوین – رشت از ابتدای سال 97 آغاز شده و اقدامات لازم در این خصوص با پیگیرهای مستمر این اداره کل انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی عملیات در دست اجرای این اداره کل گفت: روکش آسفالت محور آزادراه قزوین-رشت به میزان 4500 متر مربع انجام گرفته که مابقی عملیات این پروژه در حال انجام است.
پیرنون در خصوص انجام عملیات لکه گیری محور قزوین-رشت بیان داشت: لکه گیری این آزادراه به میزان 15500 متر مربع انجام گرفته که مابقی عملیات این پروژه در حال انجام می باشد.
وی با اشاره به پروژه انجام عملیات میکروسرفیسینگ گفت: این عملیات برای اولین بار در راههای استان انجام شده است که تا کنون شامل ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع عملیات است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در مورد آب شستگی دیوار پل یوزباشچای واقع در محورآزادراه قزوین-رشت اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی این اداره کل اقدام به احداث برید و دیوار گابیونی به حجم 300 مترمکعب کرده است.
پیرنون در ادامه در خصوص دیگر پروژه های انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطرنشان کرد: دیوار حائل و پل آزادراه رشت کیلومتر 41 به علت رانش و نشست آسیب دیده که نسبت به احداث دیوار گابیونی به حجم 1000 متر مکعب و تعمیرات پل مربوطه به منظور پیشگیری از وقوع آسیب های بیشتر اقدام شد.
وی یادآور شد: تعمیر اساسی پل خلخال دشت آزادراه قزوین-رشت در راستای افزایش ایمنی و تسهیل تردد وسایل نقلیه، نسبت به جایگزینی با انبساط الاستومری موجود با اجرای درز انبساط پلیمری و احداث دیوار حائل به طول 50 متر و ارتفاع 7 متر از دیگر عملیات انجام شده در سال 97 است.
انتهای پیام/۱۰۰۹/

ارسال نظرات
پر بیننده ها