یادواره شهدای کارمند در اراک برگزار می شود

به مناسبت هفته دولت یادواره شهدای هشتم شهریور و شهدای کارمند و تقدیر از مدیران و کارمندان بسیجی استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی در گفتگو با بسیج گفت: مراسم یادواره شهدای هشتم شهریور و شهدای کارمند با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هفته دولت در تالار آیینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر اراک برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با اشاره به سالروز شهدای هشتم شهریور افزود: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدومِ میدان كار و تلاش از عرصه های مختلف در تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تكیه بر رهنمودهای امام خامنه ای(مدظله العالی)؛ افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی كنند تا درمقابل بد اندیشی های دشمنان این زمان، فرهنگ خدمت رسانی در اداره جات را نهادینه کنند و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون كشور در حیطه های مختلف را فراهم آورند .

عباسی با اشاره به گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:این 2 بزرگوار اسوه و نمونه کامل خدمت‌گذاری بودند و الگویی برای همه دنیا به شمار می‌آیند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله با اشاره به تقدیر از بسیجیان کارمند در این مراسم ادامه داد: در دورانی هستیم که نیاز به افرادی داریم تا شبانه‌روز تلاش کنند و باید تلاش را دوچندان کرده و از همه افرادی که بی منت خدمت می‌کنند تجلیل می کنیم.

وی تصریح کرد: یادواره شهدای شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مدیران و کارمندان بسیجی استان روز سه شنبه 6 شهریور ماه از ساعت 10 صبح در تالار آیینه شهر اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات