استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۱۳۸ پروژه عمرانی در دشتستان گفت: از یک‌هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی آماده افتتاح در استان بوشهر ۱۳۸ میلیارد تومان آن در دشتستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه برازجان به تلاش خیران در عرصه‌های گوناگون پرداخت و اظهار داشت: خیران نقش خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که امروز یکی از طرح‌های خیران در برازجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولت جوابگوی برخی پروژه‌ها و نیاز‌های جامعه نیست افزود: در ساخت مدرسه به عنوان زیرساخت اساسی جامعه خیران تاکنون خدمات قابل توجهی در عرصه آموزش و پرورش داشته‌اند که این تلاش‌ها قابل تقدیر و از باقیات صالحات است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در نقاط مختلف با مشارکت خیران نشان از ترویج فرهنگ خیرخواهی و نیکوکاری است تصریح کرد: دامنه نیاز‌ها در آموزش و پرورش زیاد و منابع محدود است به همین سبب حضورخیران نیک اندیش مدرسه ساز در کنار آموزش و پرورش حائز اهمیت است.

گراوند با اشاره به افتتاح ۱۳۸ پروژه عمرانی در دشتستان خاطر نشان کرد: از یک‌هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی آماده افتتاح در استان بوشهر ۱۳۸ میلیارد تومان آن در دشتستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهردر این مراسم نیز با اشاره به اینکه دبستان ۱۰ کلاسه توسط خانواده رییسی احداث شده است افزود: خانواده رئیسی زمین مدرسه و ۵۰ درصد هزینه ساخت مدرسه را تامین کرده است.

احمد مرادی با اشاره به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت این مدرسه گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۵۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دو طبقه و ۱۰ کلاس ساخته و در آستانه سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

وی با اشاره به نقش خیران در ساخت مدرسه در استان خاطر نشان کرد: علاوه بر مشارکت بیش از ۵۰۰ خیر مدرسه ساز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه یاربرای تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس در استان بوشهر فعال هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات