رئیس سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه:
رئیس سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف و برنامه های پلید خود در راستای رواج بی بندو باری در ایران تلاش می کنند که برای مقابله با این ترفند باید حیا و پاکدامنی در جامعه را بیش از پیش تعمیم داد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۳۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام کاظم زنگنه در آئین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه که در سالن 6 هزارنفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان تلاش بسیار دارند تا روح یاس و ناامیدی را به جامعه القا کنند اما با بودن دختران زینبی و مادران فاطمی باید این آرزوی خود را به گور ببرند.
رئیس سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه خاطر نشان شد حیا، گفتنی و نشر دادنی و فهماندنی است، اظهار داشت: ادب، عدل و دین با وجود حیا در جامعه جاری و ساری خواهد شد و به همین خاطر دشمنان آن را برنمی تابند.
حجت الاسلام زنگنه از حیا به عنوان یک ارزش والای اسلامی یاد کرد و خطاب به دختران و همسران کارکنان سپاه پاسداران حاضر در این جشنواره فرهنگی ورزشی، گفت: شما ورزشکاران، سختی راه را برای حضور در جشنواره، تحمل کرده اید که این جای تقدیر دارد.
وی گفت: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در زنجان نسبت به نخستین جشنواره که در اصفهان برگزار شد از سطح بالایی برخوردار است و این حاصل تلاش و علاقه مندی خانواده سپاه به فعالیت های فرهنگی ورزشی است.
حجت الاسلام زنگنه با تقدیر از عوامل اجرایی، مربیان، داوران، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه زنجان و دیگر دستگاه های ذیربط در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، عید غدیر را تبریک گفت و افزود: شما باید نشاط و شادمانی خود را با امیر المومنین (ع) پیوند بزنید.
رئیس سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه ادامه داد: هر انسانی اگر از وجود صدق، حیا، حسن خلق و شکرگذاری برخوردار باشد در این صورت گناهش تبدیل به حسنه می شود که باید به این چهار مقوله بسیار مهم توجه وافر شود.

ارسال نظرات