خبرهای داغ:
گزارش «بسیج» از یک اردوی جهادی

اردوی گروه جهادی شهید حججی مدرسه علمیه جعفریه سرایان

اردوی گروه جهادی شهید حججی مدرسه علمیه جعفریه سرایان در مناطق عشایری شهرستان به مدت 4 روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۴۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اردوی گروه  جهادی شهید حججی مدرسه علمیه جعفریه سرایان  در مناطق عشایری شهرستان به مدت 4 روز با ظرفیت 30نفر از طلاب و روحانیون این شهرستان  برگزار شد.

این گروه با اولویت کار فرهنگی با عنایت به یادواره 2000شهید استان حرکت خود را از مزار شهدای سرایان  آغاز کرد.

از جمله برنامه های این اردو به حضور حجت الاسلام کفشی امام جمعه سه قلعه و بیان نکات اخلاقی در جمع طلاب می توان اشاره کرد.

از جمله برنامه عمرانی  این گروه با همکاری کمیته امداد جهت تهیه مصالح ساخت آشپزخانه، حمام و حفر چاه برای یک خانواده محروم و پرجمعیت می توان اشاره کرد.

در مباحث فنی تعمیرات لوازم برقی از جمله کولر و سیم کشی منزل یک زوج جوان توسط استاد مدرسه انجام شد.

از جمله برنامه های فرهنگی گروه اقامه نماز جماعت، حضور مسئولین استانی از جمله حجت الاسلام سجادی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان  و حجت الاسلام فاطمی نماینده ولی فقیه در امور عشایری، نماینده ولی فقیه  و فرمانده سپاه شهرستان سرایان، اقشار مختلف مردم،  ارتباط مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه با جوانان و حضور در منزل افراد محروم از دیگر برنامه های اردوی جهادی بود.

سخنرانی مدیر مدرسه و اهدای جوایز به افرادی که هم نام امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها بودند.

 با همکاری نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان به قید قرعه به 12 نفر سه روز اقامت و استفاده از مهمانسرای حضرت در مشهد مقدس اهداء شد و مردم روستا به تعداد300 نفر بر سر سفره حضرت مهمان شدند.

این اردوی جهادی با حضور اعضای گروه در یادواره شهدای آبروی محله شهر سه قلعه و اهداء لوح تقدیر توسط پدر شهید مدافع حرم محمدی فر به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها