خبرهای داغ:
نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

یک واحد مسکونی تحویل مددجوی ارداقی شد

همزمان با هفته دولت نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه با یکی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین دیدار کردند و یک واحد مسکونی به مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در روستای شادمهان ارداق تحویل شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۳۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، روح الله بابایی صالح، نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد بیان کرد: در اقصی نقاط کشور شاهد فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه خدمت به نیازمندان حضور فعالی دارد ولی این حضور در مناطق محروم برجسته است.
نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی سیاست کمک بلاعوض را اشتباه دانست و افزود: باید به جای ماهی به نیازمندان ماهیگیری را بیاموزیم از این رو سیاست توانمندسازی مددجویان که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود مورد حمایت مجلس است.
وی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش کرده تا برای خدمت رسانی به مددجویان با کمیته امداد در مجلس همراه باشد که یکی از شاخص‌ترین گام‌ها افزایش یارانه مددجویان کمیته امداد است.
بابایی صالح با تقدیر از استقلال ادارت کمیته امداد در بخش‌های مختلف هر شهرستان گفت: این اقدام کمیته امداد قابل تقدیر است و گام جدی در خدمت رسانی به مددجویان است چراکه پیش از این بخش‌های مختلف هر شهرستان برای خدمات مختلف تابع شهرستان بودند در نتیجه مددجویان در روستاها برای مشکلی کوچک باید به مرکز شهرستان و یا استان می‌رفتند و همین امر به غیر از مشکلات مختلف، بار مالی را نیز برای این خانواده‌ها داشت.
وی توضیح داد: استقلال ادارت کمیته امداد امام خمینی (ره) تدبیری است که موجب شده تا به واقع ما رضایتمندی و سرعت عمل در ارائه خدمات را شاهد باشیم از این رو مجلس نیز آماده است در عرصه‌های مختلف با این نهاد که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است، همکاری خود را ارتقا دهد.
در ادامه رئیس کمیته امداد ارداق گفت: این واحد مسکونی در زمینی به مساحت 100 مترمربع و در فضای 60 مترمربعی ساخته شده است که احداث آن 40 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
یوسف رحمانی طاهری ادامه داد: برای ساخت این واحد مسکونی 18 میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجو پرداخت شده و مابقی هزینه‌ها از محل کمک خیران تأمین شده است.
وی یادآورشد: مسکن یکی از نیازهای اساسی خانوارهای تحت حمایت است که در حال حاضر سه واحد مسکونی دیگر در حال ساخت است که پیشرفت این واحدهای مسکونی بیش از 90 درصد است و در آینده نزدیک تحویل مددجویان خواهد شد.
فرماندار شهرستان بوئین زهرا نیز در طرح مفتاح الجنه با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت همراهی همه دستگاه‌های اجرای و خدمت رسان برای همکاری با کمیته امداد امام (ره) تأکید کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها