خبرهای داغ:
حبیبی عنوان کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد رونق تولید و اقتصادی است که امروز در دستور کار دولت بوده و با جدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۲۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع با حضور و مدیران بانک ها و له ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
حبیبی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از مدیران ارزشی استان بیان کرد: این هفته ویترین دولت بوده و خدمات دولت به نوعی رونمایی می شود.
وی گفت: در ایام سال افتتاحیه های زیادی را داریم اما در هفته دولت طرح های دولت به نمایش گذاشته می شود و مردم در جریان فعالیتهای دولت قرار می گیرند.
معاون اقتصادی دولت اظهار کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد رونق تولید و اقتصادی است که امروز در دستور کار دولت بوده و با جدیت پیگیری می شود.
حبیبی عنوان‌کرد: در بحث راه آبرسانی، گازرسانی و برق تلاش هایی انجام شده اما در بحث اشتغال و تولید راههای نرفته ای داریم که باید آنها را پیگیری کنیم.
وی افزود: باید با تمام توان وارد میدان شویم و این امر با همکاری مسوولان و درمیدان بودن بخش خصوصی امکان پذیر است و دولت به دنبال واگذاری طرح های مختلف تولیدی به بخش خصوصی می باشد تا بخش خصوصی بتواند میدان‌داری کرده و حوزه تولید و اشتغال را رونق دهد.
معاون امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: باید با رویکرد تولیدی و خدماتی به مسائل معیشتی مردم توجه ویژه داشته باشیم. مسوولیت ما که در حوزه دولت هستیم‌ می طلبد تا با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.
حبیبی اضافه کرد: دستور العمل امسال که تامین مالی بنگاه های کوچک به موسسات اعتباری و بانک ها اعلام شده و سیاست ما همان سیاست قبلی که هموارسازی مسیر تولید و حمایت از بنگاه های تولید است، می باشد.
وی گفت: در راستای تامین سرمایه در گردش ابلاغی در کل کشور سی هزار میلیارد تومان به این امراختصاص داده شده که سهم استان قزوین هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و نیاز است دستگاههای متولی برنامه ریزی دقیق در این زمینه داشته باشند.
معاون امور اقتصادی استاندار در ادامه افزود: در ماده ۱۴۱ که سال گذشته صرفا خاص استان قزوین بود امسال به همه کشور تعلق گرفته و با توجه به ابلاغ این دستور العمل، باید با جدیت بیشتری پیگیری شود تا استان بتواند بیشتر از اعتبارات بانکی استفاده کرده و پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها