خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: یک ملت و یک استراتژی و یک هدف داریم که همه این‌ها حول ولایت در حرکتند وآن کسانی که برخلاف امنیت وآرامش مردم قدم برمی دارند در جاده دشمن حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۲۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام عباس حاجی پور در نشست نورمبین سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز اظهار داشت: در آیات قرآن به صراحت از نقشه های کفار بیان شده است و امروز مصداق آن آمریکا ست که سردمداران قبلی با لبخند دشمنی می کردند و سردمداران امروزهمه چیز را شفاف می گویند و عمل می کنند و هر دوی آن ها یک مواضع حرکت می کنند. 

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و سردمدار آن آمریکا بدنبال استحاله نظام ما هستند که ایران ما را همچون عربستان مسلمان که امروز نقش پیاده نظام اسرائیل و آمریکا شده اند به سرمان بیاورند و راهبردشان تسلط وسیطره است.

حاچی پور تصریح کرد: هیچ کس توانایی مقابله با کشور ما و اصول انقلاب مرا را ندارد جزء اینکه ضعف در بحث مدیریت داخلی در زمینه اقتصادی و سیاسی وغیره ما را متزلزل کنندو لذا اختلاف افکنی راهبرد دشمنان داخلی و خارجی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: با وحدت و اتحاد گره های مشکلات مردم باز شدنی است و این میسر نمی شود جزء اینکه با کار و تلاش جهادی مدیران پاک دست همراه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها