خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: به زودی در مراسم ویژه ای یاد و خاطره 302 لاله گلگون کفن شهرستان و سردار شهید محمود کاوه افتخار قاینات را گرامی می داریم.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۲۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ هزاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان در شهرستان قاین با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداست و ما چه انسانهای متدین باشیم و چه نباشیم به سرنوشت کشور و مردم علاقه مندیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان داشت: بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی است. فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود و مخصوص ملت ایران نیست بلکه برای همه جهان بشریت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: به زودی در مراسم ویژه ای یاد و خاطره 302 لاله گلگون کفن شهرستان و سردار شهید محمود کاوه افتخار قاینات را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: در شهرستان قاین مسئله تعریف کردیم که چطور می توانیم فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، استکبارستیزی، ولایتمداری و سیره شهدا در سطح شهرستان و در بین جوانان تعمیق پیدا کند و برنامه ها به شکل مردمی باشد.

هزاری ادامه داد: برنامه ریزی با حضور همه مسئولین و کمیته های شهرستان و ستادهای بخشی داشتیم و همه مجموعه شهرستان در یادواره شهدا پای کار آمدند.

وی بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای شهرستان مهمترین برنامه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قاینات است. خدمت رسانی به مردم از قبیل اعزام اردوهای جهادی به نام شهدا، دیدار و مصاحبه با خانواده شهدا و جمع آوری اسناد و مدارک از زندگی شهدا داشتیم.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات با بیان اینکه همایش جوانان انقلابی با مضمون شهدا به میزبانی شهر قاین جمعه دوم شهریورماه اجرا می شود عنوان داشت: محافل انس با قرآن، اردوهای زیارتی و کمک خرید جهیزیه با حمایت خیرین به یاد شهدا انجام شده است.

وی با بیان اینکه 18یادواره قشری در بخش های مختلف پیش بینی شده است افزود: یادواره شهدای محلات در نقاط مختلف شهرستان و روستاها در حال برگزاری است و بحث های تبلیغاتی و فضاسازی سطح شهر در حال انجام است.

هزاری ادامه داد: در مهرماه برای استقبال دانشجویان و دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی برنامه داریم و توجه به وصیت نامه شهدا در مراکز آموزشی ویژه این قشر انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها