خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

تشکیل ۴۵ پرونده در خصوص بازرسی از انبارها

مهندس پرزحمت عنوان کرد: تا به امروز 45 پرونده بالای 30 میلیون تومان در خصوص بازرسی از انبارها تشکیل شده است که بعد از حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع کالا می کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۵۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست دکتر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و باحضور مهندس پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، مدیران دستگاه های اجرایی، رئیس اتاق اصناف برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در این جلسه در گزارشی از اقدامات انجام شده به اعضای ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به دستور دادستان محترم مبنی بر بازرسی از انبارها در هفته گذشته کلیه انبارهای مجاز بازرسی شد و انبارهای غیر مجاز در حال بازرسی می باشد.

وی گفت: در هفته گذشته 4 انبار احتکار شده کشف که بعد از تشکیل پرونده جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

پرزحمت اظهار کرد: تا به امروز 45 پرونده بالای 30 میلیون تومان در خصوص بازرسی از انبارها تشکیل شده است که بعد از حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع کالا می کنیم.

وی عنوان کرد: طبق مصوبه هیئت دولت 25 قلم کالای اساسی باید در سامانه انبارها جهت رصد کالا ثبت گردد.

دبیر کار گروه تنظیم بازار در ادامه جلسه گفت: با توجه به مصوبه تنظیم بازار، نمایشگاه پائیزه امسال برگزار نمی شود و اتاق اصناف با صدور مجوز فروش فوق العاده برای اصناف برای تنظیم بازار اقدام نماید و در راستای تنظیم بازار، خروج دام به جز دام غیر پرواری از استان ممنوع میباشد.

مهندس پرزحمت در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و ورود حجاج به کشور، برنامه ریزی جهت توزیع کالای اساسی مورد نیاز انجام و جهت توزیع کالا از طریق فروشگاه های زنجیره ای صورت می گیرد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها