بازدید فرمانده سپاه محلات به همراه نماینده مجلس و بخشدار از پروژه جهادی بسیج دانشجویی

سرهنگ نجفی دربازدیدازپروژه بازسازی خانه محروم روستای ورعلیا بسیج را بازوی توانمند نظام درجهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دانست وگفت: اردوهای جهادی تداعی کننده همدلی مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۰۴۹۸۱۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛فرمانده سپاه محلات به همراه نماینده مجلس وبخشداراز اقدامات گروه جهادی شهیدغلامعلی رضایی بازدید کردند و ضمن خسته نباشید به اعضای گروه گفتند: کاری که شما بسیجیان در این اردوهای جهادی انجام می دهید از ارزش بالایی برخوردار است کاری که برای رضای خداوند باشد خداوند در قبال آن پاداش خوبی می دهد.

نجفی گفت:بسیج سازندگی شهرستان محلات برنامه‌های مختلفی را برای محرومیت زدایی در سطح شهرستان اجرا کرده است که یکی از آنها بازسازی خانه‌های محرومان است که به همت بسیج دانشجویی شهرستان محلات گروه جهادی شهیدغلامعلی رضایی به استعداد30نفرازداوطلبان بسیجی به مدت10روزاقدام به بازسازی وتعمیریک خانه محروم درروستای ورعلیاازتوابع شهرستان محلات نموده اند.

سرهنگ نجفی همچنین افزود:اینکه دانشجویان برای توانمندسازی یا خدمات‌رسانی در یک حرکت جهادی در روستاها حضور می یابند ارزشمند است، چرا که فراتر از یک کار عمرانی، دانشجویان می‌توانند بذری بکارند که تا همیشه پایدار باشد.

وی دانشجویان جهادگر را پیروان راستین شهدا و ایثارگران توصیف کرد و گفت: محرومیت زدایی یکی از آرمان های  انقلاب اسلامی است که دانشجویان در این عرصه همچون انقلاب پیش قدم شده اند و مجموعه دانشگاه نیز در این راه هرچه از دستش بر می آید  انجام می دهد.

نجفی درپایان گفت: شما عزیزان که خانه و خانواده خود را رها کرده اید و به این مناطق محروم آمده اید و در حال آباد کردن این مناطق هستید این ارزش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات