خبرهای داغ:
چهل سالگی انقلاب بستر بسیار مناسبی است که بتوان با یک روشنگری سنجیده کارنامه پر افتخار انقلاب اسلامی را به تصویر کشید.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۷۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان ، جواد کاظم زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی فلاورجان در جلسه کمیته کارگری،کارفرمایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان فلاورجان  برگزار گردید مطالبی بیان کرد.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تصویر کشاندن دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها به مردم هستیم جبهه کار و صنعت ما نیاز به معرفی بیشتر به آحاد مردم دارد نباید گذاشت دشمن از یک سرماخوردگی سرطان ناعلاج بسازد و به جامعه القاء کند هیچ دارو و درمانی برای این بیماری نیست.

وی درادامه افزود: انقلاب اسلامی ما دستاوردها و برکات زیادی به همراه داشته و همواره در پیچ های تاریخی و سرنوشت ساز با درایت و محوریت امام و مقام معظم رهبری پیروز و سربلند خارج گردیده است.

جواد کاظم زاده درادامه افزود: مقایسه کردن رژیم منحوس پهلوی با انقلاب اسلامی ایران حربه احمقانه دشمن است که قصد دارد افکار و افعال مردم را با خود همسو کند که مردم ما باید در این زمینه بصیرت داشته باشند.

وی اشاره نمود به چهل سالگی انقلاب اسلامی وافزود:  بستر بسیار مناسبی است که بتوان با یک روشنگری سنجیده کارنامه پر افتخار انقلاب اسلامی را به تصویر کشید و روحیه نشاط و امید را به مردم و روحیه کار و تلاش جهادی را به مسئولین القاء نمود.

برادر بسیجی کاظم زاده درادامه اظهارکرد: شهرستان فلاورجان در همه زمینه ها از جمله تولید و صنعت بعد از انقلاب پیشرفت های خوبی داشته است که شهرک صنعتی اشترجان نمونه این پیشرفت هاست ؛هرچند امروز با مشکلاتی روبرو است ولی ان شااله با همت مسئولین مربوطه و حمایت های لازم حل خواهد شد.

فرمانده حوزه شهید برونسی ادامه داد:ما باید در شهرستان خودمان مدیرعامل و کارفرماهایی را به مردم معرفی کنیم که با 70 سال سن همچنان در حال نبرد در خط مقدم جبهه صنعت و تولید می باشند و با انبوه مشکلات پیش رو برای چندصد نفر اشتغال ایجادنموده و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی یک فرد و خانواده را ناامید کنند؛ اینها افسران جنگ اقتصادی ما هستند ،اینها باید به مردم و مسئولین شناسانده شوند تا موجب دلگرمی مردم والگوی مسئولین باشند.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد:بزرگداشت 40 سالگی انقلاب در شهرستان فلاورجان در عرصه تولید و صنعت باید مردم نهاد باشد و بسیج کارگری شهرستان فلاورجان تمام پتانسیل خود را برای بصیرت افزایی و ایجاد روحیه نشاط در سطح جامعه به کار خواهد برد که ان شاء اله همچون سال های دفاع مقدس از جبهه جنگ اقتصادی هم سربلند خارج شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها