فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار از فعالیت گروه جهادی انصار الزهرا (س) با حضور بیش از ۱۳۰ جهادگر خواهر و برادر در قالب تیم‌های درمانی، فرهنگی، و عمرانی جهت کمک‌رسانی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی یعقوبیان صبح امروز در حاشیه بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم بخش جنگل این شهرستان با تبریک اعیاد قربان و غدیر به خبرنگار ما در رابطه با حضور جهادگران بسیجی در این شهرستان، گفت: ۳ تیم جهادگر گروه جهادی انصار الزهرا (س) در ۳ حوزه پزشکی، فرهنگی و عمرانی در روستا‌های شعبه، فاظلمند، سعداباد و ابراهیم اباد بخش جنگل رشتخوار کار خدمت رسانی به محرومین را انجام می‌دهند.

یعقوبیان با اشاره به اینکه ۱۳۰ جهادگر خواهر و برادر در این اردو ۱۰ روزه به مردم محروم خدمت رسانی می‌کنند، افزود: این تیم جهادی شامل ۳۰ پزشک عمومی و متخصص، ۵۰ نیروی فرهنگی و ۵۰ نیروی عمرانی در عرصه‌های بهداشتی، عمرانی و درمانی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار یادآور شد: حضور تیم‌های جهادگر از نقاط مختلف کشور برای خدمت رسانی در مناطق محروم این شهرستان طی چند سال گذشته بسیار خوب دنبال شده، و حضور تیم‌های پزشکی، عمرانی و فرهنگی اثرات خوبی نیز در جهت محرومیت زادیی در این مناطق در پی داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها