خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت صادر شد:
رییس کل دادگستری استان قزوین در پیامی هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۶۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با صدور پیامی هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک گفت. متن کامل پیام رئیس کل دادگستری استان بدین شرح است:
بسمه تعالی
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است
بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت، بويژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت در استان قزوین تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای برنامه های دولت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
نورالله قدرتی
رییس کل دادگستری استان قزوین
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها