هادی سیاسی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی ما مربوط به تحریم هاست، اما اکثر مشکلات به خاطر روی کار آمدن مسئولین ناکارآمد و عدم مدیریت صحیح آنان در مواجه با مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۵۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت قسمت سیاسی حوزه مقاومت ۳ سپاه ناحیه یاسر مشهد دومین نشست سیاسی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه و عامه مردم نمازگزار در مسجد حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این این نشست سیاسی بصیرتی، بهرامی یکی از هادیان سیاسی مباحثی پیرامون برجام، مشکلات اقتصادی و انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و همچنین با تاکید بر وحدت و همدلی در تمام اقشار جامعه بویژه مسوولین ایراد نمود.

بهرامی در ابتدا با اشاره به شخصیت مسلم بن عقیل (علیه السلام) افزود: مسلم بن عقیل (علیه السلام) نایب امام زمان خود بود، اما مردم آن زمانه به علت نداشتن بصیرت سیاسی و دینی کافی وی را که نایب بر حق سالار شهیدان بود با پول معاوضه کردند. امروزه حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) مسلم بن عقیل زمان ماست و ما باید بصیرت خود را بالا ببریم و پشت ولایت را به هیچ وجه خالی نکنیم.

وی با اشاره‌ کوتاهی به تجربه برجام و مشکلات اقتصادی اظهار کرد: در این تجربه‌ی نافرجام دولت سعی کرد شکست خود را به گردن سایرین بیندازد، اما الحمدلله مردم ما به آن سطح از بصیرت رسیده اند و شاهد عملکرد مسوولین بوده اند و خود قضاوت خواهند کرد. بخشی از مشکلات اقتصادی ما مربوط به تحریم هاست، اما اکثر مشکلات به خاطر روی کار آمدن مسئولین ناکارآمد و عدم مدیریت صحیح آنان در مواجه با مشکلات است.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف ترامپ از «مذاکرات بدون پیش شرط» بیان داشت: اهداف وی حذف ارزش‌های انقلاب اسلامی و حذف تمام مواردی است که به ضرر آمریکا تمام می‌شود؛ یعنی ترامپ عملا برای غارتگری این پیشنهاد را مطرح کرده و قصد اعطای چیزی به ایران را ندارد و این یک نوع از تکنیک‌های اقناعی جنگ روانی است که ترامپ انجام داد و الحمدلله مقام معظم رهبری پاسخ مقتدرانه و دندان شکنی دادند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت در سیاست خارجی نگاه درستی نیست، افزود: عده‌ای از دولتمردان ما تصور می‌کنند همه مشکلات با مذاکره حل می‌شود و کلید آن در دستان آمریکاست، اما این بیان حضرت امام (ره) را فراموش کردند که آمریکا شیطان بزرگ است و از این شیطان چیزی به ایران نمی‌رسد و لذا آزموده را آزمودن خطا بود خطا!

این هادی سیاسی در پایان درخصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مردم عزیز و بصیر ما با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی از جناح گرایی دوری کنند و به شدت پیگیر این موضوع باشند که کدام کاندیدا انقلابی است و دغدغه مردم را دارد و در نهایت انتخاب اصلح خود را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها