عضو خبرگان رهبری با اعلام اینکه کوتاه آمدن در برابر دشمنان زندگی ذلت‌بار و همراهی با دشمن است، اضافه کرد: مردم در این چهل سال نشان دادند که زندگی عزتمندانه را بر زندگی ذلت‌بار ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع مردم کلارشت با اعلام اینکه هدف دشمن با ایجاد فشار اقتصادی خارج کردن مردم از دین اسلام است، اظهار کرد: در صدر اسلام هم مسلمانان با این مشکلات مواجه شده بودند.

وی با اشاره به مقاومت مردم مدینه  در صدر اسلام در برابر دشمنانان اسلام، تصریح کرد: مقاومت مردم مدینه منجر به پیروزی آنها شده است.

عضو خبرگان رهبری با اعلام اینکه کوتاه آمدن در برابر دشمنان زندگی ذلت‌بار و همراهی با دشمن است، اضافه کرد: مردم در این چهل سال نشان دادند که زندگی عزتمندانه را بر زندگی ذلت‌بار ترجیح می‌دهند.

خاتمی با اعلام اینکه پس از ایجاد مشکلات اقتصادی دشمن بحث تهدید به جنگ را در دستور کار خویش قرار داد، یادآور شد: اوباما در دوران فعالیتش ایران را تهدید به حمله اتمی کرد، پس از این صحبت‌ها مقام معظم رهبری در همدان فرمودند که اگر مسؤولان آمریکا بخواهند با زبان تهدید علیه ایران اسلامی صحبت کنند، حزب‌الله همه منافع آمریکا در جهان را به شدت تهدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم این تهدیدها در برنامه کاری قرار گرفته است که رهبر معظم انقلاب به صراحت تاکید کردند که جنگی در کار نخواهد بود، ایشان با مستندات اعلام کردند که دوران بزن در رو به اتمام رسیده است و اگر آسیب بزنند نه تنها منافع آنها بلکه هم‌پیمانان آنها تهدید و از بین می‌رود.

خاتمی با اعلام اینکه جنگی رخ نمی‌دهد، افزود: اگر هم جنگی ایجاد شود با توجه به سابقه درخشان مردم در مقابله با جهانیان در جنگ هشت ساله گزندی به این مملکت نمی‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: تهدید به جنگ بی‌اساس است، در قاموس اهل ایمان مبحثی به عنوان ترس وجود ندارد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه تهدید جنگ که توسط برخی‌ها بزرگ می‌شود،ترفند دشمن است، افزود: ترفند دیگر دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین جامعه است.

وی ادامه داد: در برابر این اظهارات ناامید کننده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند که آینده کشور و انقلاب بسیار  روشن است، در دوران جنگ تحمیلی که سیلوهای گندم خالی شده بود مردم تحمل و صبوری کردند و کشور را از بحران عبور دادند، در حال حاضر که ذخایر ارزی کشور بسیار مناسب است و کشور قابلیت‌های بسیار جدی در گذر از بحران دارد.

خاتمی با اعلام اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند، افزود: بخشی از ریشه این مشکلات اقتصادی در جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده وجود دارد که امید داریم که متولیان با تدبیر جلوی نوسانات و بی‌ثباتی را بگیرند.

وی با اشاره به نزدیک بودن عید غدیر، خاطر نشان کرد: فرهنگ غدیر نه تنها در کشور بلکه فراگیری آن جهانی شده است و ایران اسلامی پایتخت امیرالمومنین علی(ع) است.

خاتمی ادامه داد: راه چهارمی که دشمن برای فروپاشی انقلاب اسلامی ایران در دستور کار دارد، کم‌رنگ کردن مباحث اعتقادی و دینی در بین مردم است، انقلاب اسلامی بر شالوده اعتقادات و ارزش‌های دینی شکل گرفته است.

وی با اعلام اینکه ارزش عفاف ارزش ریشه‌دار دینی و اعتقادی است، گفت: شبکه‌های بیگانه به کمک فضای مجازی آلوده تلاش دارند تا برج و بارو ارزش‌ها ما را فرو بریزند.

عضو مجمع خبرنگان رهبری گفت: دشمن جایگاه ولایت فقیه را به خوبی فهمیده است و به همین دلیل تلاش دارند که این جایگاه را تضعیف کنند، رهبر معظم انقلاب در این دوران مشکلات اقتصادی شورای عالی اقتصادی تشکیل داده و روسای سه قوه را ملزم کرده که با تدبیر و هم‌افزایی گره از مشکلات مردم حل شود.

وی با اشاره به درخواست مردم برای مبارزه با فساد در گرانی‌های اخیر و نامه‌ای که رئیس قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب اسلامی داده و پاسخی که معظم له به این نامه دادند، افزود: این مسئله گام اساسی برای مقابله با فساده بوده که رهبر انقلاب آنچه که در قانون اساسی بوده برای حل مشکلات مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها