خبرهای داغ:

جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر با اصحاب رسانه در ناحیه مقاومت بسیج شادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ براساس‌ هماهنگی های به عمل آمده با روابط عمومی و دفتر فرماندهی ناحیه بسیج شادگان نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل دفتر جانشین فرماندهی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۰۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

جناب سرهنگ آقای عبودی جانشین فرماندهی بیان کردند :بازسازی واقعه غدیر هر سال در شهرستان شادگان بصورت با شکوه برگزار می گردد.

ایشان افزودند: امسال بازسازی واقعه غدیر با همت ناحیه مقاومت بسیج در روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه در محل کوی سعدی اجرا خواهد شد

در ادامه اهم فعالیت های اجرا شده را مطرح نمودند :
جلسات متعدد در ناحیه مقاومت بسیج شادگان ، برگزاری جلسات ستاد غدیر با ریاست فرماندار محترم ، جلسات شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه در شبکه بهداشت ، برگزاری ۵ جلسه در پنج منطقه شهرستان با حضور کارگردان واقعه ، آماده سازی اولیه محل واقعه با همت بسیج سازندگی ، راه اندازی شش کمیته در شهرستان با دبیری سپاه ، جلسه با حضور اصناف برای جمع آوری کمک های نقدی برای بازسازی واقعه را اجرا کردند.

در پایان بر همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتشار اخبار بازسازی واقعه را تاکید و اظهار کرد: پارسال ۵ هزار نفر حضور داشتند و پیش بینی میکنیم امسال با همکاری تمامی ارگانها حضور با شکوهی را خواهیم داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار