خطیب نمازجمعه ساری با اشاره واقعه قدیر خم گفت:: غدیر یک روز نیست بلکه یک تاریخ و بیمه شدن از طاغوت‌ها است و به عنوان عید ولایت است؛ و باید غدیر را همانند عاشورا قدر بدانیم و مردم با صحنه بیایند و دهه قربان و غدیر همانند اربعین بین مردم جا بیفتد.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۸۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قاسمی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت گفت: پیوند دولت ومردم باید مستحکمترشود؛ و مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی جهادی وار عمل کنند.
وی با با اشاره به اهمیت والای مسئولیت‌پذیری در جامعه گفت: انسان آگاه نمی‌تواند نسبت به اطراف خود احساس مسئولیت نکند؛ و در برابر خداوند مسئول بوده و باید معرفت و شناخت خود از خدا را به درکی عالی برساند؛ و دربرابر مردم احساس مسئولیت کند
امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه فردی که تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشته باشد در جامعه دینی پیروز خواهد بود و در زندگانی خود رستگاری می‌شود، تصریح کرد: در زندگانی ائمه اطهار عصمت و طهارت (ع) مسئولیت در برابرمعبود وتسلیم امر وی بودن و خدمات آن‌ها به مردم نیز آشکار است.
قاسمی با بیان اینکه تک تک آحاد جامعه در مقابل نظام مقدس اسلامی مسئولیت داریم و مسئول هستیم، یادآور شد: همگان در مقابل شهدا و خانواده شهدا مسئول بوده و باید قدردان آنان باشیم؛ و در عصر کنونی ما که از قافله ایثار و شهادت عقب مانده ایم مسئولیت بسیار سنگینی داریم
قاسمی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: مسئولان باید قدر مردم با صفا، با بصیرت و با وقار ایران اسلامی را به نیکی بدانند و فرصت خدمت به این مردم را ازدست ندهند و با تلاش مضاعف در ساماندهی اوضاع اقتصادی دشمنی‌ها وشرارت‌های مخالفان نظام اسلامی را برای خسته کردن مردم از انقلاب خنثی کنند.
خطیب نمازجمعه ساری با اشاره واقعه قدیر خم گفت:: غدیر یک روز نیست بلکه یک تاریخ و بیمه شدن از طاغوت‌ها است و به عنوان عید ولایت است؛ و باید غدیر را همانند عاشورا قدر بدانیم و مردم با صحنه بیایند و دهه قربان و غدیر همانند اربعین بین مردم جا بیفتد.
قاسمی گفت: مازندران قطب کشاورزی و گردشگری است، اما کمیت کشاورزی و گردشگری استان می‌لنگد و فصل برداشت برنج و مرکبات که فرا می‌رسد کشاورزان نگرانند که مسؤولان باید ازکشاورزان حمایت کنند.
وی افزود: نمایندگان نباید بخشی‌نگر باشند بلکه همدل و متحد باشند و برای پیشبرد اهداف استان همه کنار هم باشیم و شهرنگر نباشیم و مسؤولان و نمایندگان باید استان‌نگر باشند.
استاندار مازندران به عنوان سخنران پیش ازخطبه‌های نماز در جمع نمازگزاران مرکز استان با اشاره به اینکه دولت درپنج سال گذشته ده هزار میلیارد تومان در بخش‌های زیر ساختی مازندران هزینه کرده است گفت: در هفته دولت ۵۴۵ طرح با اعتبارچهار هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی و عمرانی و زیر ساختی به بهره برداری می‌رسد.

اسلامی، میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان را بیش از 6 و نیم میلیون تن اعلام کرد و گفت : باید از ظرفیت کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استان بهره گیریم.
نماینده عالی دولت در مازندران بازار کشورهای همسایه را فرصت خوبی برای محصولات استان دانست و افزود: برای همین منظور کمیته مرکبات در استان تشکیل شده است .
استاندار مازندران توسعه کارآفرینی و مشاغل خرد را راه حل اصلی کاهش بیکاری در استان اعلام کرد و گفت: از سرمایه گذاری در بخش های مختلف حمایت می کنیم و احداث نیروگاه پیشرفته در نوشهر و شهرک صنعتی ساری در کمترین زمان بیانگر عزم جدی ما برای کارگشایی در حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی است .
وی با اشاره به تبلیغات و هجمه های دشمنان برای از بین بردن باورها و ارزشها در نزد مردم، گفت: امروز به پشتوانه خودباوری و ایمان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله هسته ای دارای ظرفیت های وسیعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها