خبرهای داغ:
زاهدی گفت: با توجه به مشکلات جامعه پزشکی، برای حل این مشکلات از قبیل مالیات، تعرفه ها و بیمه ها پیگیر هستیم اما گاهی برای حل مشکلات، قوانین و مقررات دست مدیران را می بندد.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آئین بزرگداشت روز پزشک که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: گاهی افتخار به گذشته ها باعث می شود که در همان برهه از زمان توقف کرده و تلاشی برای پیشرفت امروز و آینده انجام ندهیم.
 
وی ضمن اشاره به مشکلات جامعه پزشکی گفت: در موضوع پزشکی به عنوان یک مدیر سیاسی که از پیشرفت های جامعه پزشکی، توانمندی ها و کمبودهای این حوزه آگاهی دارد می توانم ادعا کنم که ما در حوزه پزشکی در گذشته توقف نکرده ایم بلکه با پیروی از بزرگان این حوزه در گذشته، مسیر نوینی را ایجاد کرده و در آن مسیر در حال و حرکت هستیم.
 
استاندار قزوین اظهار کرد: امروز می توانیم ادعا کنیم که در حوزه پزشکی و سلامت سرآمد منطقه و قاره آسیا بوده و جزو کشورهای برتر دنیا در این حوزه هستیم و می توان ادعا کرد از لحاظ نیروی انسانی و تعداد متخصصان، جزو کشورهای برتر منطقه و آسیا هستیم.
 
زاهدی عنوان کرد: در جریان تمام مشکلات جامعه پزشکی هستیم و تلاش ما بر این است که این مشکلات تا حد ممکن حل شود.
 
وی اضافه کرد: باید از همراهی و همکاری پزشکان شریف در این شرایط تشکر کرد چرا که با تاخیر در دریافت حقوق و مطالبات مواجه است اما صبورانه این مشکلات را طی می کنند.
 
مقام ارشد استان ضمن اشاره به این که حرفه پزشکی، حرفه ای انسانی و عاطفی است تصریح کرد: بیماران و همراهان بیمار که به پزشکان مراجعه می کنند تحت فشار روحی قرار دارند و ممکن است جامعه پزشکی نیز از این موضوع لطمه ها و آسیب هایی را ببیند اما با توجه به زحمات و تحمل شما پزشکان، به لحاظ انسانی و عاطفی، پاداش کار شما بسیار وسیع است.
 
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات جامعه پزشکی، برای حل این مشکلات از قبیل مالیات، تعرفه ها و بیمه ها پیگیر هستیم اما گاهی برای حل مشکلات، قوانین و مقررات دست مدیران را می بندد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها