خانه های سلامت محلات؛ بستری مناسب برای ارتقای سلامت شهروندان

خبرگزاری بسیج: معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت های اجتماعی در حال اجرای خانه های سلامت را بستر مناسبی برای کارهای بزرگ برشمرد و گفت: برای فعالیت درعرصه بهداشت و خدمات رسانی بهداشتی و درمانی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۵۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علیرضا رئیسی با اشاره به اینکه سلامت را باید مردم محور کنیم، افزود: با تعامل حوزه سلامت و بهداشت می توان هر خانه را تبدیل به خانه بهداشت کرد.

رئیسی به برقراری وظایف تعریف شده و ساختارمند تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت کانون های سلامت، سراهای محله و خانه های بهداشت در ارتباط درست و صحیحی است که بایستی مابین آنها ایجاد شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین معبودی معاون اجتماعی فرهنگی منطقه و امين افصحی مدیر اداره سلامت منطقه 20 گزارش مجموعه اقدامات سلامت این منطقه در یکسال گذشته، و مدیر محله سرای محله شهادت و دبیران منطقه ای کانون های پیشگیری از دیابت و مادر و کودک فعالیت های انجام شده برای شهروندان در حوزه سلامت را تشریح کردند.

این گزارش حاکی است اولین خانه ایمنی ، اولین خانه محیط زیست و اولین کافه کتاب در سطح شهر تهران در سرای محله شهادت افتتاح شده است .

بازدید از فعاليت هاي خانه سلامت محله شهادت با حضور معاون بهداشت و معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، مديركل سلامت شهرداري تهران و هیئت همراه، قائم مقام شهردار، معاون  اجتماعی فرهنگی و مدیر اداره سلامت منطقه 20 انجام شد.

ارسال نظرات