خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای جشنواره فرهنگی "شادستان تابستانی" به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ارائه خدمات رایگان فرهنگی در مجموعه فرهنگی ولعیصر(عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۵۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در حاشیه بازدید از جشنواره تابستانی شادستان گفت: این جشنواره با هدف ارائه خدمات فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) از 23مرداد دایر شده و تا 5 شهریور میزبان علاقه مندان است.

صفوی به استقبال گسترده شهروندان از این جشنواره فرهنگی اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه های جشنواره فرهنگی شادستان با رویکرد اخلاق مداری، محله گرایی، خانواده محوری، مشارکت جویی در فعالیت های اجتماعی و تقویت وحدت ملی برنامه ریزی شده است.

وی اجرای موسیقی سنتی اقوام در قالب شنبه های اقوام ،گذر فرهنگی در قالب یکشنبه های هنر، برپایی مسابقات خانوادگی مفرح، ویژه برنامه های شاد و خلاقانه برای کودکان در قالب گذر نشاط کودکانه، اجرای نمایش و سخنرانی های کوتاه از برنامه های تدارک دیده شده در جشنواره تابستانی شادستان برشمرد.

صفوی ادامه داد: غرفه های فرهنگی، آموزشی، تفریحی، بازی، ورزش، سلامت و آموزش شهروندی نیز در این جشنواره دایر شده است و به شهروندان خدمات رایگان ارائه می دهند.

شهردار منطقه 20 ویژه برنامه های تابستانی را مهم برشمرد و یادآور شد: برنامه شادستان منطقه 20 پیش از این نیز در حوزه سلامت به مدت 10 روز در بوستان ماهور و در قالب برنامه گفتگو در شهر به اجرا رسید که مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

جشنواره فرهنگی شادستان در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) واقع در میدان نماز شهرری، از 23 مرداد آغاز شده و هر شب به جز ایام مسلمیه و شهادت امام محمدباقر(ع) از ساعت 19 تا 21 میزبان شهروندان بوده است و تا 5 شهریور ادامه دارد.

 

ارسال نظرات