معاون اجرایی آسایشگاه کهریزک:

مازاد گوشت قربانی آسایشگاه کهریزک بین60 مرکز مشابه در سطح کشور توزیع می شود

خبرگزاری بسیج: معاون اجرایی آسایشگاه کهریزک با اشاره به اینکه 85 درصد هزینه های جاری آسایشگاه از محل دریافت کمک های مردمی تامین می شود؛ گفت: طبیعتا با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر امسال مقداری با مشکل مواجه شدیم اما ما همیشه آموخته ایم که امیدوار باشیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۴۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ یدالله رضایی، با اشاره به وجود 60 مرکز مشابه آسایشگاه خیریه کهریزک در کشور، گفت: مازاد گوشت قربانی در عید قربان را بین این مراکز توزیع می کنیم. وی افزود: اول امید ما به خداست و با توکل به خدا امیدواریم مردمی که همیشه همراه و یاور ما بوده اند دست ما را بگیرند و مانند سال های قبل پشتیبان ما باشند چون بسیاری از مراکز مشابه هم هر سال به امید دریافت کمک به آسایشگاه کهریزک مراجعه می کنند و ما با توکل به خدا دعا می کنیم که آنها هم دست خالی از این مجموعه بیرون نروند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات بر حسب شرایط جامعه میزان کمک ها کم یا زیاد می شود و کمک ها به مو می رسد اما قطع نمی شود و ما لنگ نمی مانیم چون نظر خدا نسبت به این مجموعه مثبت است وقتی که فرمانده خدا باشد ما هم مثل سرباز خدمت می کنیم.

  وی اظهار داشت: در طول سال های گذشته تجارب ارزنده ای در زمینه فروش گوسفنده زنده کسب کرده ایم. سال های گذشته مردم گوسفندان را با وسیله نقلیه شخصی به کهریزک انتقال می دادند که گاهی بر اثر خراب شدن وسایل نقلیه و مسائل دیگر دچار مشکل می شدند اما با ایجاد مرکز فروش گوسفند زنده استقبال مردم نسبت به سال های قبل بیشتر شده است همچنین با توجه به اینکه امسال قیمت گوشت زنده در میادین تهران 24800 تومان است، نرخ فروش در این مرکز 23950 تومان و زیر قیمت بازار است.

وی افزود: در حاشیه این مراسم غرفه های صنایع دستی به منظور فروش تولیدات کارگاه های توانبخشی معلولان نیز ایجاد شده است.

ارسال نظرات